  • 1. Data: 2002-01-29 07:54:29
    Temat: Zagadkowe PKO ;-)
    Od: "belami" <#belami@catv.retsat1.com.pl>

    Zagdka:
    Ile lat PKO moze prowadzic tzw. "martwy" rachunek?

    Odpowiedz:
    Wiele, a moze i w nieskonczonosc.

    W roku 1979 moj ojciec wyprowadzil sie do innego miasta nie zamykajac
    rachunku (ROR) w PKO. Jeszcze przed wyjazdem czeki do rachunku dal mi do
    zabawy (a bylem wtedy kilkuletnim brzdacem) bo nie korzystal juz z uslug
    tego banku. Na rachunku bylo kilkadziesiat owczesnych zlotych. Do dzisiaj
    tj. 2002 roku rachunek istnieje, do ojca przychodza zyczenia i wyciagi. Ba
    na rachunku sa nawet operacje!!! PKO ksieguje sobie wte i we wte. Np.
    Naliczenie odsetek, korekta odsetek, oplata za prowadzenie rachunku, oplata
    za wyslanie upomnienia, korekta oplaty za wyslanie upomnienia, odsetki od
    debetu, korekta odsetek od debetu ...

    Wielokrotnie zglaszalem do PKO, ze ojciec tu nie mieszka. Ale rozumiem, ze
    moje oswiadczenie ich nie interesowalo. Odsylalem wyciagi z adnotacja
    "adresat wyprowadzil sie". Przychodzily znowu ... :-) Poniewaz ojciec nie
    byl zainteresowany przyjezdzaniem specjalnie do banku sprawa jest wciaz
    nierozwiazana.

    Teraz ojciec zginal w wypadku samochodowym, a z PKO znowu dostal wyciag z
    rachunku na ktorym od poczatku 1979 roku nie dokonal zadnej operacji...
    Ciekawe ile jest w PKO takich rachunkow ... Przeciez zapewniaja w prasie, ze
    regularnie "czyszcza" rachunki i zamykaja "martwe"... Ha, ha, ha.

    belami

  • 2. Data: 2002-01-30 07:53:00
    Temat: Re: Zagadkowe PKO ;-)
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik belami <#belami@catv.retsat1.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a35kif$74p$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
    oplata
    > za wyslanie upomnienia, korekta oplaty za wyslanie upomnienia, odsetki od

    I tu widac, ze popelnil blad nie zamykajac rachunku. Koszty rosna...

> [...]
    > "adresat wyprowadzil sie". Przychodzily znowu ... :-) Poniewaz ojciec nie
    > byl zainteresowany przyjezdzaniem specjalnie do banku sprawa jest wciaz

    Nie mieszka to nie znaczy ze nie ma rachunku. Jesli nie zamnkanl to ma.
    Co w tym dziwnego?

    > Teraz ojciec zginal w wypadku samochodowym, a z PKO znowu dostal wyciag z
    > rachunku na ktorym od poczatku 1979 roku nie dokonal zadnej operacji...

    A na tobie jako spadkobiercy ciazy obowiazek uregulowania zobowiazan
    lekkomyslnego ojca.

    > Ciekawe ile jest w PKO takich rachunkow ... Przeciez zapewniaja w prasie,
    ze
    > regularnie "czyszcza" rachunki i zamykaja "martwe"... Ha, ha, ha.

    Nie spotkalem takiej informacji.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-01-31 22:07:59
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    nie bardyo wiadomo o ktore PKO chodzi, jesli jednak o BP to taka
    sytuacja )tyn. martwz rachunek) mogla miec miejsce... jeszcze kilkanascie
    mesiecy temu...
    Teraz, od kiedy wprowadzone sa oplaty za prowadzenie rachunku nie ma juz
    rachunkow martwych... sa tylko rachunki z rosnacym saldem ujemnym...
    Kiedys faktycznie - 0,00 zl zgromadzone = 0,00 zl odsetek = 0 operacji na
    rachunku... teraz juz nie - 1 przynajmniej 1 operacja na rachunku
    miesiecznie jest...
    pozdrawiam
    Konrad