  • 11. Data: 2002-01-29 10:01:49
    Temat: Re: Prosba o pomoc - Wasze pomysly.
    Od: "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm>

    Uzytkownik "stean" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:r4sc5u0o94971evfoeg1gr73sqalbb6mno@4ax.com...
    > A moze by tak bank w ktorym pracujesz zrobil powazne komercyjne
    > badania konsultingowe, ktore kosztuja niemale pieniadze ? Bo sposob,
    > ktory proponujesz traci amatorstwem i nie licuje z powaga instytucji
    > jaka powinien byc bank.

    Bank jako instytucja z pewnoscia robi takie badania, ja ze swojej strony
    probuje dzialac "od dolu" tzw. praca od podstaw :-) Nie robie tego
    oficjalnie bo to moj wlasny pomsyl i moja inicjatywa. Mam nadzieje, ze nie
    oznacza to, ze bank dziala po amatorsku, bo to co robie robie JA. Mam
    nadzieje, ze to zrozumiesz.
    Grupowicze z pbb sa bardzo aktywni i maja doswiadczenie z wieloma problemami
    w wielu bankach. Od kogo mialbym dowiedziec sie tylu rzeczy. Wydaje sie, ze
    bankowa aktywnosc grupowiczow jest wyzsza od przecietnej, dlatego zwrocilem
    sie do Was po pomoc.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2002-01-29 10:09:34
    Od: "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > A ja już zapuściłem searcha na NNTP-Posting-Host:
    > terminal-30.retsat1.com.pl :-))

    Jestem w domu na urlopie :-)))

    Krzysiek

  • 13. Data: 2002-01-29 10:17:54
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Znacznie wygodniej przez http://www.google.com

    --
    radar
    GG2468209

  • 14. Data: 2002-01-29 10:23:44
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Pomysly na bank wrote:

    > :-) No dobra, chyba mnie za to nie zwolnia ;-) pracuje w KB

    A ja już zapuściłem searcha na NNTP-Posting-Host:
    terminal-30.retsat1.com.pl :-))

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2002-01-29 10:31:08
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm> napisal(a):

> [...]
    >oficjalnie bo to moj wlasny pomsyl i moja inicjatywa. Mam nadzieje, ze nie
    >oznacza to, ze bank dziala po amatorsku, bo to co robie robie JA. Mam

    Ok, w takim razie bardzo sie chwali to co robisz, tylko zastanawiam
    sie czy bedziesz mial jakas sile przebicia aby bank cos zminil
    globalnie i wysluchal tych `z dolu`.

  • 16. Data: 2002-01-29 10:37:10
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    > :-) No dobra, chyba mnie za to nie zwolnia ;-) pracuje w KB

    Kiedys mialem przez kilka lat konto. To co skolonilo mnie do zamkniecia tego
    rachunku to:
    -wysokie oplaty za przelewy jednorazowe, nawet przelewy przygotowane w
    programie "przelew KB" podniesli do astronomicznej sumy 3zl,
    -dlugie kolejki, standardowa operacja zakladania lokaty trwala w tym banku
    ok. 30 min.(kilka egzemparzy umow, chodzenie pracownikow banku po podpisy
    itp),
    -brak elektronicznego dostepu do rachunku- zaporowa cena homebankingu dla
    osob indywidualnych,
    -wprowadzenie wysokiej oplaty za VE,
    -brak strategii pakietowania uslug, cena za prowadzenie ROR powinna zawierac
    okreslone zestawy bezplatych uslug w banku- proponuje porownanie TOiP ING
    BSK,
    - bledy w liczeniu oprocentowaniu ROR, oczywiscie na korzysc banku
    (powtarzalo sie to przez kilka miesiecy i musialem zawsze prosic o korekte
    odsetek)

  • 17. Data: 2002-01-29 10:41:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > :-) No dobra, chyba mnie za to nie zwolnia ;-) pracuje w KB

    Hehe... to byl moj pierwszy typ :). Na temat banku chyba nie bede sie
    wypowiadal, bo korzystajac z jego uslug od kilku lat wiem, ze szanse na to
    ze cos sie zmini sa prawie zerowe. Do roku 2000 bylem zadowolony z jego
    uslug, ale teraz jest coraz gorzej. A moze to tylko moje wymagania sa coraz
    wieksze ;). Albo napisze ;)

    1/ po odbior kart trzeba biegac do banku
    2/ karte dodatkowa [VC] mozna wyrobic dowolnej osobie, ale jak sie chce
    wyrobic to sie zaczynaja schody [np. ta osoba musi przyjechac z drugiego
    konca Polski zeby byc przy skladaniu wniosku]
    3/ koszmarny interfejs uzytkownika przy skladaniu dyspozycji przelewu w
    bankomacie [na potwierdzeniu jest zawsze taki sam komunikat bez wzgledu czy
    wystapil blad czy tez nie, po kilku dniach dowiadujesz sie ze przelew nie
    zostal wykonany]
    4/ wyciagi z ktorych nic nie wynika [prelew miedzyb., polecenie przelewu,
    aut.wpr.notprow.. itd..]
    5/ brak dostepu do regulaminow przez Internet [chyba wszystkie inne banki
    majace swoje www udostepniaja regulaminy - wstyd]
    6/ na kilka wyslanych maili, ani jednej odpowiedzi [nie korzystalem tylko z
    tego do prezesa]
    7/ o czasie jaki uplywa od czasu wprowadzenia nowego produktu do rozpoczecia
    jego sprzedazy [VISA z mikroprocesorem, dostep przez Internet] nie wspomne
    8/ chora TOiP np. tyle samo sie placi za przelew ile za wplate gotowkowa
    9/ oprocentowanie limitu kredytowego na tym samym poziomie jak odsetki
    ustawowe...

    Narazie wystarczy... Hm, napisalem tylko o wadach. No, to dodam co mi sie
    podoba, a raczej podobalo, bo z postow na grupie wynika ze teraz sie to
    zmienilo. Tylko raz musialem do banku zaniesc zaswiadczenie z pracy... przy
    zakladaniu rachunku [teraz to nie do pomyslenia ;)]. Potem wszytkie inne
    rzeczy [karta, limit kredytowy] zalatwialem wylacznie wypelnieniem wniosku.
    Druga zaleta jest bezterminowa umowa do limitu kredytowego.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 18. Data: 2002-01-29 19:23:00
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 29 Jan 2002 11:17:54 +0100, "radar" <m...@t...pl> wrote:

    >Użytkownik "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm> napisał w wiadomości

    >Znacznie wygodniej przez http://www.google.com

    Czemu tylko ani to ani onet nie umozliwia posortowania newsow wedlug
    daty??? Cholera mnie bierze jak mam czytac wedlug tematow.
    Wrrrrrrrrrrrrrrrrr....

    PGR

  • 19. Data: 2002-01-29 19:25:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości

    > Czemu tylko ani to ani onet nie umozliwia posortowania newsow wedlug
    > daty??? Cholera mnie bierze jak mam czytac wedlug tematow.
    > Wrrrrrrrrrrrrrrrrr....

    Wg daty masz na:
    http://www.money.pl/Banki/Dyskusje/wszystkie.html

    Maciej