  • 1. Data: 2002-01-29 08:27:00
    Temat: Prosba o pomoc - Wasze pomysly.
    Od: "Pomysly na bank" <#pomysly@poczta.fm>

    Przyznam sie bez bicia - jestem pracownikiem jednego z bankow, ktory na tym
    forum cieszy sie (a raczej nie) srednimi ocenami. To slabo. Chcialbym
    skorzystac z Waszych doswiadczen i pomyslow, aby choc w czesci postarac sie
    zmienic istniejaca sytuacje. Pracuje w tym banku juz od kilku lat. Znam go
    od podszewki bo zaczynalem jako dysponent. Teraz pracuje w departamencie
    detalicznym i mam maly (w koncu jestem szeregowym pracownikiem) ale jadnak
    jakis wplyw na sytuacje i oferte.

    Niestety w pracy nie mam dostepu do serwerow news. Bede prosil o
    umozliwienie dostepu chociaz do pbb, ale informatycy jak w kazdej firmie sa
    ..., wiec moze to potrwac.

    Dlatego zwracam sie z prosba o przesylanie na moj adres p...@p...fm
    Waszych uwag i propozycji do dzialania bankow. Pojawia sie co pewien czas
    watek w rodzaju "bank moich marzen" napiszcie czego oczekujecie od banku.
    Poczta z tego adresu jest przekierowana na moj adres sluzbowy.

    Przepraszam, ze nie wystepuje tu oficjalnie, ale nie mam pelnomocnictwa do
    reprezentowania i wystepowania w imieniu mojego banku. Moze kiedys uda mi
    sie zdobyc pozwolenia na zabieranie glosu na pbb w imieniu banku :-)

    Licze na Wasza pomoc,

    Krzysiek - wystepujacy na tym forum zwykle pod innym nickiem :-)

  • 2. Data: 2002-01-29 08:40:11
    Temat: Re: Prosba o pomoc - Wasze pomysly.
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Pomysly na bank" <#pomysly@poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ze nie wystepuje tu oficjalnie, ale nie mam pelnomocnictwa do
    > reprezentowania i wystepowania w imieniu mojego banku. Moze kiedys uda mi
    > sie zdobyc pozwolenia na zabieranie glosu na pbb w imieniu banku :-)

    Zdradz chociaz nazwe banku, bo tak ogolnie to trudno pisac. Znajac co to za
    bank latwo wytknac bledy i bedziesz wiedzial co mozna usprawniac.

  • 3. Data: 2002-01-29 08:54:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Pomysly na bank" <#pomysly@poczta.fm> wrote in message
    > Licze na Wasza pomoc,
    >
    > Krzysiek - wystepujacy na tym forum zwykle pod innym nickiem :-)

    Hmmm - a do WWW też nie macie dostępu w banku? Albo jakiś modem na
    komputerze w domu?

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-29 09:07:54
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zdradź chociaż nazwę banku, bo tak ogólnie to trudno pisać. Znając co to
    za
    > bank łatwo wytknąć błędy i będziesz wiedział co można usprawniać.

    wydaje mi się, że są dwa lub trzy banki, które wchodzą w grę

    1. citibank (ale ich klienci nie obchodzą)
    2. milenium ...ale ...nie wiem czy ich w ogóle coś obchodzi - no ale to
    możliwe
    3. hmm .. może pkobp ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-01-29 09:15:44
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    bez nazwy banku - nie ma oceny ani pomocy !
    tajemnica tajemnicą - ale bez przesady !

  • 6. Data: 2002-01-29 09:34:23
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Pomysly na bank" <#pomysly@poczta.fm> wrote in message
    [...]
    > Niestety w pracy nie mam dostepu do serwerow news. Bede prosil o

    1. http://niusy.onet.pl
    2. http://www.newsgate.pl - niusy przychodzą na skrzynkę, tak samo
    można wysłać posta przez maila na bramkę.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 7. Data: 2002-01-29 09:55:12
    Od: "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:a35qga$i2c$1@news.tpi.pl...
    > 1. http://niusy.onet.pl
    > 2. http://www.newsgate.pl - niusy przychodzą na skrzynkę, tak samo
    > można wysłać posta przez maila na bramkę.

    A ja sierota o tym nie wiedzialem :-((( ale tak to jest jak na onecie czyta
    sie tylko wiadomosci ... Dzieki za informacje. Oczywiscie w ten sposob
    powinienem miec dostep do grupy :-) Sprawdze po urlopie.

  • 8. Data: 2002-01-29 09:56:13
    Od: "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm>

    > Zdradz chociaz nazwe banku, bo tak ogolnie to trudno pisac. Znajac co to
    za
    > bank latwo wytknac bledy i bedziesz wiedzial co mozna usprawniac.

    :-) No dobra, chyba mnie za to nie zwolnia ;-) pracuje w KB

    Krzysiek

  • 9. Data: 2002-01-29 09:57:07
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "Pomysly na bank" <#pomysly@poczta.fm> napisal(a):

> [...]
    >watek w rodzaju "bank moich marzen" napiszcie czego oczekujecie od banku.
    >Poczta z tego adresu jest przekierowana na moj adres sluzbowy.

    A moze by tak bank w ktorym pracujesz zrobil powazne komercyjne
    badania konsultingowe, ktore kosztuja niemale pieniadze ? Bo sposob,
    ktory proponujesz traci amatorstwem i nie licuje z powaga instytucji
    jaka powinien byc bank.

    pozdr.
    tomek

    ps. zauwazylem ostatnio, ze chcac zamknac rachunek bankowy lub zmienic
    teleoperatora, niedysponentki najczesciej udajac zdziwione pytaja sie
    dlaczego chce od nich odejsc ? A ja na to, ze przechodze do
    konkurencji i slysze znowu pytanie dlaczego ? Czy takie duze
    instytucje nie robia badan marketingowych ?

  • 10. Data: 2002-01-29 09:57:42
    Od: "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Pomysly na bank" <#pomysly@poczta.fm> wrote in message
    > Hmmm - a do WWW też nie macie dostępu w banku? Albo jakiś modem na
    > komputerze w domu?

    Dostep do WWW mam i wlasnie inny z grupowiczow mnie uswiadomil, ze moge
    czytac grupe przez onet :-) dotychczas czytywalem ja tylko w domu, a ze
    mieszkam gdzie indziej niz pracuje robilem to rzadko :-(