  • 1. Data: 2002-01-29 08:38:55
    Temat: gdzie kredyt gotowkowy
    Od: "Krzymas" <k...@k...net.pl>

    Witam,

    Potrzebuje wziac kredyt ok. 10000-15000 zl (okres splaty ok 3 lata). Wedlug
    expander.pl najlepsze warunki proponuje BIG Bank Gdanski. Czy mozna temu
    zaufac. Zalezy mi oczywiscie zeby kredyt byl jak najtanszy. Jedyne co mi nie
    pasuje to to ze musze u nich zalozyc ROR'a. Czy tak jest tez w innych
    bankach ? Moze ktos ma inny pomysl, moze inne banki daja lepsze warunki.

    pozdrawiam

    Krzymas

  • 2. Data: 2002-01-29 23:35:02
    Temat: Re: gdzie kredyt gotowkowy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzymas" <k...@k...net.pl> writes:

    > Potrzebuje wziac kredyt ok. 10000-15000 zl (okres splaty ok 3 lata). Wedlug
    > expander.pl najlepsze warunki proponuje BIG Bank Gdanski. Czy mozna temu
    > zaufac.

    Zaufac bankowi musisz wtedy, gdy trzymasz w nim pieniadze. W przypadku
    kredytu to raczej bank musi ufac Tobie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-01-30 08:15:46
    Od: "Krzymas" <k...@k...net.pl>

    > Zaufac bankowi musisz wtedy, gdy trzymasz w nim pieniadze. W przypadku
> [...]

    Sorry jesli bylem nieprecyzyjny. Chodzilo mi o to czy dane podawane przez
    expander.pl sa wiarygodne i aktualne. I czy rzeczywiscie kredyt ktory wedlug
    expandera podawany jest za najtanszy jest taki w rzeczywistosci.