  • 1. Data: 2002-01-29 07:31:44
    Temat: wyciąg PeKaO
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Uwoolniwszy się od debetu w ROR zebrało mi się na odwagę i niniejszym
    stwierdzam, że wyciąg do EUROKONTA jest do niczego - dlaczego nie ma
    chociażby niewielkiego opisu tytułu przelewu. Składając PIT i chcąc odliczyć
    wpłaty na fundusz remontowy SM będzie trzeba pewnie iść i błagać o stosowne,
    odpłatne zaświadczenie bo nie sądzę, żeby US zadowolił się stwierdzeniem, że
    jeden z kilkunastu tytułów "przekaz międzybankowy" to akurat ta wpłata.

    Adam Świgulski
    015948

  • 2. Data: 2002-01-29 07:52:18
    Temat: Re: wyciąg PeKaO
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeden z kilkunastu tytułów "przekaz międzybankowy" to akurat ta wpłata.

    odpowiedni kwitek mozesz otrzymac ze SM; w mojej SM tak przynajmniej zrobili

    Pozdro
    Agge

  • 3. Data: 2002-01-29 08:42:34
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    również jest za !!! ( wyciągi do bani !!! )

  • 4. Data: 2002-01-29 09:52:21
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    że jeden z kilkunastu tytułów "przekaz międzybankowy" to akurat ta wpłata.

    Nie licz na to, ze dostaniesz lepszy wyciag. Jak ja chcialem wyjasnic co to
    za przelew, to pani chodzila, zastanawiala sie, konsultowala, ale nic nie
    wymyslila. Powiedziala, ze taki ma program i nic na to nie poradzi.
    Myslalem, ze tam zwariuje (qrde w koncu mialem byc VIP-em). Bo niby jak
    majac X takich przelewow, mam pamietac gdzie akurat tego dnia dawalem
    przelew???

    Ehhh... szkoda gadac...

    > Pozdrawiam
    > Adam Świgulski
    > 015948

    pozdr - J.

  • 5. Data: 2002-01-29 19:13:19
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Też tam mam rachunek i ten sam problem. Trzeba by chyba zastanowi się na
    zmianą...

  • 6. Data: 2002-01-29 21:08:55
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > Też tam mam rachunek i ten sam problem. Trzeba by chyba zastanowi się na
    > zmianą...

    Swieta racja jak juz ucieklem z tego "bardzo dobrego" banku jeszcze pod
    koniec zeszlego roku. Nie mialem zamiaru czekac az zmienia system (chyba
    ostatecznie za dwa lata ma byc gotowy) i bedzie wiadomo za co sie placilo
    Maestro lub skad przelew...
    pzd