  • 1. Data: 2006-03-10 20:40:23
    Temat: Proponuję otoczyć NBP
    Od: "Filozof" <m...@w...pl>

    granicą wewnętrzną i wprowadzić dla wszyskich zatrudnionych w NBP obowiązek
    wizowy poruszania się po terytorium Polski oraz wprowadzić dla zatrudnionych
    w NBP status "nierezydenta wewnętrznego". To w efekcie sankcjonowałoby
    przedsięwzięcie w stosunku do takich wszystkich praw i obowiązków
    wynikających z korzystania z infrastruktury oraz powietrza będących
    własnością Rzeczpospolitej Polskiej. Otoczenie granicą wewnętrzną NBP będzie
    wystarczajacą przesłanką do tego, by Rzeczpospolita Polska mogłą wprowadzić
    własną walutę zaś Udzielnego Księcia NBP, w przypadku naruszania przez niego
    prawa Rzeczpospolitej Polskiej, RP mogłaby jako bezpaństwowcowi odmówić
    prawa do poruszania się po terytorium RP.

  • 2. Data: 2006-03-10 21:44:38
    Temat: Re: Proponuję otoczyć NBP
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    wielkie filozofie starasz się uprawiać a sprawa jest banalnie prosta

    budżet nie chce nijak rozciągnac, z chlebem są problemy to przynajmniej
    zrobi się narodowi darmowe igrzyska

    a kto sie lepiej nadaje na takie igrzyska jak nie prezes Banku ?

    naród (przynajmniej w tej narodowej części) go nienawidzi od lat,
    powszechnie wiadomo że winien jest wszystkiemu od powodzi tysiąclecia
    poprzez długą zimę aż do wysokiego kursu złotówki

    a do tego ma czelność zarabiać trzydzieści pare tysięcy złotych brutto - a
    to już się "narodowi" w głowie nie może pomieścić i już samo to by
    wystarczyło by go na stos wysłać

  • 3. Data: 2006-03-10 22:40:33
    Od: "Tomasz K." <m...@w...pl>

    Witam,

    Nie odpowiadajcie to zwykly troll (filozof) jest, nie warto.

  • 4. Data: 2006-03-11 11:25:42
    Od: "KOTski" <K...@y...com>

    > Nie odpowiadajcie to zwykly troll (filozof) jest, nie warto.
    >
    > Pozdrawiam

    Potempiam innyych trolli

    jklina

  • 5. Data: 2006-03-11 20:04:22
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "KOTski" <K...@y...com> napisał w wiadomości

    > Potempiam innyych trolli

    Kolina nie starasz się - gdzie oświadczenie, że zniszczysz tę grupę? Obijasz
    się kolina - ot co!

  • 6. Data: 2006-03-11 21:07:59
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 21:04, kiedy Glenn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    Agnieszko, z trollem rozmawiasz?
    Źle się poczułaś, uchowaj Boże?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 7. Data: 2006-03-11 21:13:35
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 21:04, kiedy Glenn zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:

    Obijasz

    > Agnieszko, z trollem rozmawiasz?
    > Źle się poczułaś, uchowaj Boże?

    A tak jakoś przy sobocie po robocie :-) Każdy ma chwilę słabości, no nie ;-)
    ?

  • 8. Data: 2006-03-11 21:17:13
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy ten troll to nawet całkiem zabawny bywa. Taki inny jest ten
    > troll :)

    Ja to się nawet zaczęłam zastanawiać, czy to aby nasz wielce szanowny yayco
    na boku się niecnie nie zabawia ;-)

  • 9. Data: 2006-03-11 21:18:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    <y...@n...pl> wrote:

    >Agnieszko, z trollem rozmawiasz?
    >Źle się poczułaś, uchowaj Boże?

    Kiedy ten troll to nawet całkiem zabawny bywa. Taki inny jest ten
    troll :)

    PG

  • 10. Data: 2006-03-11 21:31:54
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 22:17, kiedy Glenn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Ja to się nawet zaczęłam zastanawiać, czy to aby nasz wielce szanowny yayco
    > na boku się niecnie nie zabawia ;-)

    Wybacz, ale nie.
    Mnie ostatnio całkiem nie było do zabawy, ani nie do banków.