  • 1. Data: 2006-03-10 14:58:55
    Temat: lokata inwestycyjno - ubezpieczeniowa
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    dziś moja znajoma (która nie bardzo orientuje się w temacie) była w
    PKO w celu wpłaty pieniędzy na lokatę terminową, ale osoba z banku
    radziła jej, żeby poczekać parę dni, bo niedługo wchodzi nowy
    instrument finansowy: lokata inwestycyjno - ubezpieczeniowa, jest to
    lokata na 30 miesięcy, gdzie gwarantowane stałe oprocentowanie wynosi
    4%,

    nigdzie w necie nie moge znaleźć konkretnych informacji na ten temat,
    czy moglibyście napisać co to za lokata i czy jest to zyskowna i
    bezpieczna inwestycja,

    ja jestm nastawiony raczej sceptycznie na to stałe 4%, myślę, że część
    kosztów jest ukryta w opłacie za zarządzanie itp.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-03-10 15:14:13
    Temat: Re: lokata inwestycyjno - ubezpieczeniowa
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Tomek wrote on 2006-03-10 15:58:
    > ja jestm nastawiony raczej sceptycznie na to stałe 4%, myślę, że część
    > kosztów jest ukryta w opłacie za zarządzanie itp.
    Pewnie jest to łączenie lokaty z funduszem. A te 4%, to obstawiam, że
    nie rocznie ale przez cały okres.
    Skoro wchodzi za kilka dni, to pewnie dopiero za kilka dni będzie można
    coś znaleść i konkretów poczytać.

    Michał M

  • 3. Data: 2006-03-10 19:50:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomek <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > instrument finansowy: lokata inwestycyjno - ubezpieczeniowa, jest to
    > lokata na 30 miesięcy, gdzie gwarantowane stałe oprocentowanie wynosi

    ale pekao czy pko bp?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!