  • 1. Data: 2006-03-10 15:21:13
    Temat: kredyty CHF - koniec ?
    Od: "mortenson" <a...@s...pl>

    Wlasnie koles z banku przekazal mi info iz dostali nowe wytyczne odnosnie
    kredytow w CHF
    wg niego za 3 tygodnie czyli od kwietnia sytuacja pogorszy sie diametralnie.

    Moze ktos z was to potwierdzic ?

    Adam.

  • 2. Data: 2006-03-10 15:32:54
    Temat: Re: kredyty CHF - koniec ?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > kredytow w CHF
    > wg niego za 3 tygodnie czyli od kwietnia sytuacja pogorszy sie

    Nie, że koniec.
    Po prostu kredyt w CHF stanie sie troche mniej dostepny. Ja tez widze, ze
    wymogi dochodowe w niektórych bankach są wyższe dla tych samych kwot w CHF
    niż w PLN, choc rata przyjęta do kalkulacji mniejsza.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh