  • 11. Data: 2006-03-11 21:34:26
    Temat: Re: Proponuję otoczyć NBP
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 22:31, kiedy yayco zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 22:17, kiedy Glenn zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:

    > Wybacz, ale nie.
    > Mnie ostatnio całkiem nie było do zabawy, ani nie do banków.

    No to jeszcze tego brakuje, żeby sobie grupa trolla hodowała dla
    rozrywki :-)

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 12. Data: 2006-03-11 21:41:53
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 22:18, kiedy Piotr Gralak

  • 13. Data: 2006-03-11 21:58:48
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 22:17, kiedy Glenn zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:

    > Wybacz, ale nie.
    > Mnie ostatnio całkiem nie było do zabawy, ani nie do banków.

    Wiem, że nie - tak sobie tylko przy sobocie głupoty wypisuję :-) Mam
    nadzieję, że cokolwiek to było co Cię od zabawy (i banków) odrywało, to już
    masz to za sobą :-)

  • 14. Data: 2006-03-11 22:13:23
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 22:58, kiedy Glenn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    Powoli tak, dziękuję :-)