  • 1. Data: 2006-03-10 14:53:21
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Marcin Wasiluk" <w...@o...pl>

    Czesc
    interesuje mnie kredyt mieszkaniowy na kwote okolo 250kpln problem
    polega na tym ze jestem rezydentem podatkowym w UK ... posiadam
    odpowiednie dochody ktore moge udokumentowac (umowa o prace) ... na
    spotkaniu w kredyt banku dowiedzialem sie ze niestety nie moge
    zaciagnac kredytu u nich w banku dlatego ze nie place podatkow w pl ??
    (tzn moge ale musze znalezc zyranta z zarobkami okolo 6000 zl mies czy
    jakos tak) Czy istnieje mozliwosc zaciagniecia kredytu w jakims innym
    banku ?? niestety tutaj UK nie moge zaciagnac kredytu typu
    mortgage(mieszkaniowy) na zakup nieruchomosci w polsce...
    pozdrawiam
    Marcin Wasiluk

  • 2. Data: 2006-03-11 11:41:06
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 10-03-2006 o 15:53:21 Marcin Wasiluk <w...@o...pl> napisał:

> [...]
    > banku ?? niestety tutaj UK nie moge zaciagnac kredytu typu
    > mortgage(mieszkaniowy) na zakup nieruchomosci w polsce...

    Z opisanej sytuacji wynika że jest kilka banków gotowych udzielić Ci
    kredytu. Kwestią może - ale nie musi być, wysokośc wkładu własnego.

    Pozdrawiam
    Zbyszek