eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo i księgowania
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-03-24 13:38:59
    Temat: Inteligo i księgowania
    Od: "macio" <m...@a...net>

    Może ktoś wie w jakich godzinach dokonywane są obecnie księgowania
    przychodzące i wychodzące w Inteligo.
    Czy coś zmieniło się po przejęciu banku.
    Z góry uprzedzam rady o zwrócenie się bezpośrednio do banku. Niestety (tak
    było umnie) odpowiadają po ok. 4 dniach. Liczę, ze na grupie uzyskam
    informację nieco :)wcześniej.

    Pozdrowienia

    macio
    --
    --- W Polsce nie ma 3 mln bezrobotnych. Jest po prostu
    o 3 mln ludzi za dużo ---



  • 2. Data: 2003-03-24 15:32:32
    Temat: Re: Inteligo i księgowania
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "macio" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    news:b5n1s0$28en$1@foka.acn.pl...

    > Może ktoś wie w jakich godzinach dokonywane są obecnie księgowania
    > przychodzące i wychodzące w Inteligo.
    > Czy coś zmieniło się po przejęciu banku.
    > Z góry uprzedzam rady o zwrócenie się bezpośrednio do banku. Niestety (tak
    > było umnie) odpowiadają po ok. 4 dniach. Liczę, ze na grupie uzyskam
    > informację nieco :)wcześniej.

    Telefony odberają po 4 dniach ???
    http://inteligo.pl/pomoc/faq-przelewy.html

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782


  • 3. Data: 2003-03-25 15:51:03
    Temat: Re: Inteligo i księgowania
    Od: "Marek Dul" <d...@k...net.pl>


    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5n8f9$c1c$...@n...onet.pl...
    >
    > Telefony odberają po 4 dniach ???
    > http://inteligo.pl/pomoc/faq-przelewy.html

    Telefonow nie odbieraja w ogole - probowalem trzy razy ostatnio, z
    tego raz z komorki i myslalem, ze mnie trafi. Najpierw dlugasne
    info o przejeciu przez PKO BP (jeszcze nie kliknalem, ze sie
    zgadzam), pozniej drugie info o zmianie nr rachunku, nie da sie ich
    chyba obejsc a potem ponad 15 min oczekiwania na polaczenie z
    konsultantem i "przepraszamy, prosze czekac...". Powinienem ich
    chyba pozwac o zwrot kosztow komorki ;-)
    Na zapytanie mailowe tez nie odpowiadaja. Od kiedy przejal ich
    PKOBP jakos obslugi jest dramatyczna.
    Marek


  • 4. Data: 2003-03-25 16:31:48
    Temat: Re: Inteligo i księgowania
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Dul" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b5ptvt$ng3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na zapytanie mailowe tez nie odpowiadaja. Od kiedy przejal ich
    > PKOBP jakos obslugi jest dramatyczna.

    Zgodzę się z tym, że na konsultanta czeka się dość długo...

    Ale żeby lekceważyli zapytania mailowe - tego nie zauważyłem. Zawsze
    oddwaniają / odpisują na moje emaile. Faktem jest, że sporo czasu mija, ale
    maile są traktowane dośc poważnie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1