  • 1. Data: 2013-01-28 21:17:53
    Temat: Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade
    Od: s...@g...com

    Witam,

    w dniu dzisiejszym ok 17:00 udalem sie do placowki Polbanku w Gorzowie Wlkp, przy ul.
    Gorczynskiej i spotkal mnie nastepujacy problem, ktory opisze ponizej.

    W zwiazku ze zmiana regulaminu postanowilem zamknac konto mocno oszczedzajace ze
    skutkiem natychmiastowym. Pani poinformowala mnie o tym, iz konto moze byc zamkniete
    w przeciagu 5 dni roboczych a nie "od reki". No trudno, pomyslalem - chce nadal
    zamknac. Po wklepaniu mych danych do formularza wypowiedzenia otrzymalem informacje,
    iz bede zmuszony uiscic oplate w wysokosci 4,22 PLN. Za co ? - zapytalem.
    Niestety, tego pracownica banku nie wiedziala. Zadzwonila na infolinie i uzyskala
    informacje, ze tak ma byc i ot tak.
    Wkurzylem sie niesamowicie, po czym poprosilem o przyjecie dyspozycji zamkniecia
    konta. Taki druk zostal wydrukowany, podsuniety mi pod nos, a pracownica na swojej
    kopii napisala, iz konto wykazuje "srodki ujemne". Na mojej nie chciala tego napisac,
    bo nie. Nie chce i juz. Ona tylko pisze na swojej. Tak wiec ja sie nie moge
    podpisywac pod czyms co nie jest 1:1. Cisnienie mi znow skoczylo.

    Konkluzja:
    1) Caly miesiac mialem na swoim koncie srodki > 2000 PLN. Zostaly one wyplacone
    25.1.2013, wiec sredniomiesieczne saldo przekraczalo 1000 PLN.

    2) Nie wykonalem 5 transakcji bezgotowkowych - fakt, ale karta tez nie kosztuje 4,22.

    Wysmarowalem reklamacje, dyspozycji zamkniecia konta nie przyjeto - wyladowala w
    niszczarce.

    Pytanie: Co polecacie w takiej sytuacji, aby sie z nimi nie uzerac.

    Pozdrawiam

    Koloj

  • 2. Data: 2013-01-28 21:32:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    Jednak zlozyc te dyspozycje. Inaczej rachunku nie zamkniesz. Potem mozesz
    sie pieniaczyc z nimi do woli o rzeczone 4,22, skoro nie masz nic lepszego
    do zrobienia.

    A panienka bardzo nieostrozna, bo jesli gdziekowliek posluza sie tym
    dokumentem z dopisanym recznie debetem, to ma falszowanie dokumentu.

  • 3. Data: 2013-01-28 23:01:22
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-01-28 21:17, s...@g...com pisze:

> [...]
    skutkiem natychmiastowym. Pani poinformowala mnie o tym, iz konto moze byc zamkniete
    w przeciagu 5 dni roboczych a nie "od reki".

    Tylko 5 dni? To żaden rekord!
    Ja dziś złożyłem dyspozycje rezygnacji z salda debetowego
    - nie powiem w którym banku, ale w klasyfikacji na wp.pl był na 20
    miejscu - i okazało się, że bank będzie go rozpatrywał
    przez 42 (słownie: czterdzieści dwa) dni.
    Nie mam na to słów, ale złotówki już ode mnie nie dostaną!
    A Ty płaczesz, że 5 dni - to moment! :)

  • 4. Data: 2013-01-29 00:03:02
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > W zwiazku ze zmiana regulaminu postanowilem zamknac konto mocno oszczedzajace ze
    skutkiem natychmiastowym.

    A co się zmieniło? Trzeba lecieć zamknąć?

  • 5. Data: 2013-01-29 00:08:16
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > A co się zmieniło? Trzeba lecieć zamknąć?
    chyba kilka miechow temu
    ale wystarczylo zamknąć zwykły ror
    i utworzyć pomagający

    niestety nie kojarzę czy coś mogło się pogorszyć
    przy przejściu z polbank na polbank-rajfajzen

    erator/

  • 6. Data: 2013-01-29 00:11:45
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > chyba kilka miechow temu
    > ale wystarczylo zamknac zwykly ror
    > i utworzyc˝ pomagajacy

    to juz chyba z półtora roku temu było. Teraz przeleciałem TOiP i doszedłem do
    wniosku, że przedmowcy chodziło nie o "mocno oszczędzający", tylko o "konto
    miszczoskie"

  • 7. Data: 2013-01-29 00:23:32
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-01-28 21:17, s...@g...com wrote:
    > Pytanie: Co polecacie w takiej sytuacji, aby sie z nimi nie uzerac.

    He he, dokladnie w tym samym banku (innym oddziale) ten sam problem ze 2
    lata temu.
    - "Bedzie pani miala 6,22 zl do wplacenia"
    - Za co?
    - Nie wiem, tak mi tu system pisze
    - Prosze o pisemna informacje co za dlug mam
    - Nie moge podac takiej info bo nie wiem
    - To prosze przyjac wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku
    (przyszliśmy przygotowani z pismem)
    - Nie przyjme, musi być na naszym druku.
    - Nie musi być - prosze przyjąć moje oświadczenie woli odnośnie
    wypowiedzenia umowy
    - Nie jestem upowazniony (kasjer)
    - Prosze o kierownika oddzialu.
    Przychodzi
    - Nie przyjemiemy tego wypowiedzenia
    - Czy jest pan przedstawicielem banku Polbank?
    - No jestem...
    - Prosze przyjac wypowiedzenie albo napisac ze odmawia pan przyjecia
    wypowiedznia...
    - Hmm... Przyjme, ale i tak to pani nic nie da. I tak nie zamkniemy.
    - Prosze odeslac do centrali i nie dyskutowac

    Za dwa dni telefon pani z oddzialu.
    - Co pani sobie mysli, i tak pani nie zamkniemy rachunku
    - Do widzenia :)

    Rachunku nie zamkneli jeszcze ze 3 miesiace - podgladalismy online.
    Po tym czasie - zglosilismy reklamacje na brak realizacji dyspozycji
    zamkniecia rachunku. Nie pomogla reklamacja nie rozwiazali jej w 30 dni.
    Zglosilimy reklamacje na brak rozpatrzenia poprzedniej reklamacji +
    kolejna na brak realizacji dyspozycji.
    Tym razem trafilismy na jakas kumata konsultantke.
    Poprosila o skan wypowiedzenia z podpisem kierowniczki oddzialu.
    Odnalazla w centrali oryginal wypowiedzenia - ktorym sie nikt nie zajal
    tylko odłożył sobie. Po kilku dniach przyszło pismo ze wypowiedzenie
    bylo skuteczne i "anulowali" nam opłaty.
    Nie bylo sensu pałować sie z nimi dalej o to ze nie można anulować
    czegoś co było nienależne.
    Zapomnieliśmy o tym pożalsie Boże banku i tyle.
    Ale kilka miesiecy to trwało.

    powodzenia życze :)
    Jak widzisz da sie

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2013-01-31 08:40:50
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 28/01/2013 20:17, s...@g...com wrote:
> [...]
    niszczarce.

    > Pytanie: Co polecacie w takiej sytuacji, aby sie z nimi nie uzerac.

    Heh w PKO BP tez nie chcieli przyjac oswiadczenia o zamknieciu rachunku,
    ktore skladala w moim imieniu inna osoba. Zeby sie nie uzerac to po
    wyjsciu z placowki to samo wyslano na poczcie. Trzydziesci kilka dni
    pozniej po koncie zostalo wspomnienie.
    Czasem trzeba ominac "czynnik bialkowy".

    Powodzenia.

  • 9. Data: 2013-02-01 10:59:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 28 Jan 2013 12:17:53 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    >Pytanie: Co polecacie w takiej sytuacji, aby sie z nimi nie uzerac.

    Napisz na kartce wypowiedzenie umowy rachunku bankowego z powodu zmian
    w regulaminie, których nie akceptujesz. Podpisz, opatrz datą i poproś
    o potwierdzenie na kopii.
    "Dyspozycję zamknięcia" olej - Ty wypowiadasz umowę, a porządki w
    księgach to zmartwienie banku, nie Twoje.

    Być może bank zażąda od Ciebie 4,22 zł, ale na pewno będzie musiał
    podac podstawę.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2013-02-01 11:01:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 29 Jan 2013 00:23:32 +0100, darnok
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >- Nie przyjme, musi być na naszym druku.
    >- Nie musi być - prosze przyjąć moje oświadczenie woli odnośnie
    >wypowiedzenia umowy

    jakbym siebie słyszał :)

    Jeśli trafi się na beton zbrojony, to pozostaje poczta polska i list
    polecony.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski