  • 1. Data: 2013-01-28 14:46:09
    Temat: [Getinonline] - Upierdliwa "Nowa Wiadomość"
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Jak w Getinonline usunac upierdliwe / debilne
    powiadomienia "Nowa Wiadomość" zaslaniajace
    przyciski "Historia" i "Szczegoly"?

  • 2. Data: 2013-01-28 15:40:01
    Temat: Re: [Getinonline] - Upierdliwa "Nowa Wiadomość"
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Jak w Getinonline usunac upierdliwe / debilne
    > powiadomienia "Nowa Wiadomość" zaslaniajace
    > przyciski "Historia" i "Szczegoly"?

    Przeczytać...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2013-01-28 16:45:49
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Przeczytać...

    A inne sposoby, takie mniej oczywiste?

  • 4. Data: 2013-01-28 21:16:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :

    > A inne sposoby, takie mniej oczywiste?

    AdBlock Plus

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2013-01-29 10:54:48
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > AdBlock Plus

    Nie chodzilo mi o takie radykalizmy,
    ale i tak to nie zadziala.

    No nic, caly czas czekam na odp. z getina.
    Ze tez musieli dac te niby-popupy akurat w tym miejscu...

  • 6. Data: 2013-01-29 23:01:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :

    > Nie chodzilo mi o takie radykalizmy,
    > ale i tak to nie zadziala.

    Jak nie, jak tak. U mnie się wyłączyło.
    (wprawdzie czasem jest wąski pasek z napisem "nowa wiadomość", ale
    po najechaniu kursorem myszy znika, ot taki ficzer :-) )

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-01-29 23:50:04
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jak nie, jak tak. U mnie się wyłączyło.
    > (wprawdzie czasem jest wąski pasek z napisem "nowa wiadomość", ale po
    > najechaniu kursorem myszy znika, ot taki ficzer :-) )

    Moj adblock nie rozpoznaje wszystkich elementow
    a szczegolnie tego najwiekszego, pierwszego,
    zaslaniajacego wszytko co sie da.

    Myslalem, ze w interfejsie getinonline
    juz nic sie nie da spierdolic - mylilem sie :).

  • 8. Data: 2013-02-01 20:16:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jak w Getinonline usunac upierdliwe / debilne
    > powiadomienia "Nowa Wiadomość" zaslaniajace
    > przyciski "Historia" i "Szczegoly"?

    Wow, getin mi odpisal.
    Napisali, ze trzeba przeczytac wiadomosc-
    - wtedy powiadomienie zniknie.

    Pania Basie trzeba do nich wyslac,
    to moze przestaliby pierdolic od rzeczy :).