  • 1. Data: 2013-01-28 08:43:12
    Temat: zmiana formatu haseł w bgż optima
    Od: c...@g...com

    Uprzejmie informuję, że wreszcie doczekaliśmy się haseł sms-owych w bgż optimie w
    formacie li tylko numerycznym. Bez małych, wielkich liter komplikujących wpisywanie.
    poza tym, dziś rano jeszcze były problemy z logowaniem w związku z pracami
    serwisowymi.
    pzdr

  • 2. Data: 2013-01-28 08:54:11
    Temat: Re: zmiana formatu haseł w bgż optima
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.01.2013 c...@g...com <c...@g...com> napisał/a:
    > Uprzejmie informuję, że wreszcie doczekaliśmy się haseł sms-owych w bgż optimie w
    formacie li tylko numerycznym. Bez małych, wielkich liter komplikujących wpisywanie.

    Dzięki Bogu i Partii- bo już całkiem serio rozważałem powrót do tokena.
    Jednak chyba delikatnie zdenerwowanych było więcej ;-)

    Akurat miałem do zrobienia przelew, potwierdzam- działa.
    Hasło na wszelki wypadek jednak ośmiocyfrowe :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 3. Data: 2013-01-28 09:03:02
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ke5ar3$kk0$4@node2.news.atman.pl...

    > Dzięki Bogu i Partii- bo już całkiem serio rozważałem powrót do tokena.

    IMO juz czas się gotowac na ewakuacje
    wiele sie nie straci... a moze sie cos zyska ? ;)

  • 4. Data: 2013-01-28 10:05:30
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    No wreszcie bo rozpoznanie j lub J bylo czysta zgadywanka

  • 5. Data: 2013-01-28 11:37:28
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 08:54:11 UTC+1 użytkownik Dominik & Co napisał:

    formacie li tylko numerycznym. Bez małych, wielkich liter komplikujących wpisywanie.

    > Dzięki Bogu i Partii- bo już całkiem serio rozważałem powrót do tokena.
    >
    > Jednak chyba delikatnie zdenerwowanych było więcej ;-)

    Hehe, też im marudziłem.

    pzdrwm
    luc