  • 1. Data: 2013-01-28 17:37:53
    Temat: 7.5% na dwa miesiace
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Takie tam maile wysylaja, nie wiem czy bylo na grupie:

    https://noblesecurities.pl/wypelnij-formularz-7-5

    7,5% - oprocentowany rachunek, wpłacasz i wypłacasz kiedy chcesz

    Szanowni Państwo,

    Zapraszamy do skorzystania z wyjątkowej oferty "7,5% na rachunku
    maklerskim".

    Wystarczy otworzyć rachunek promocyjny w Noble Securities S.A. i wpłacić
    co najmniej 10 tysięcy złotych. Środki do maksymalnej wartości 30
    tysięcy złotych będą oprocentowane aż 7,5% w skali roku przez dwa miesiące.

    Oferta obowiązuje do końca stycznia 2013 r. i dostępna jest tylko dla
    nowych Klientów.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 2. Data: 2013-01-28 18:29:12
    Temat: Re: 7.5% na dwa miesiace
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-28 17:37, Tomasz Chmielewski pisze:

> [...]
    > tysięcy złotych będą oprocentowane aż 7,5% w skali roku przez dwa miesiące.
    >
    > Oferta obowiązuje do końca stycznia 2013 r. i dostępna jest tylko dla

    Niech zganę - to takie IKE?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-01-28 19:53:25
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/28/2013 06:29 PM, Maruda wrote:

    > Niech zganę - to takie IKE?

    Raczej nie.

    To rachunek w ichnim domu maklerskim.

    W regulaminie promocji nie widze nic o IKE, produktach laczonych itp.

    https://noblesecurities.pl/o-nas/aktualnosci/473-7-5
    -na-rachunku-maklerskim.html

    Ale nie wczytywalem sie :)
    Cennika rachunku w ich domu maklerskim tez nie studiowalem :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 4. Data: 2013-01-28 21:11:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-01-28 19:53, Tomasz Chmielewski pisze:

> [...]
    -na-rachunku-maklerskim.html

    > Ale nie wczytywalem sie :)
    > Cennika rachunku w ich domu maklerskim tez nie studiowalem :)

    promocja do 20.01.2013 r., poza tym co to za rachunek inwestycyjny?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-01-28 23:16:21
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/28/2013 09:11 PM, RobertS wrote:

    -na-rachunku-maklerskim.html

    > promocja do 20.01.2013 r., poza tym co to za rachunek inwestycyjny?

    "Oferta obowiązuje do końca stycznia 2013 r."

    Styczen konczy sie juz 20.01 w tym roku? sie porobilo! :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org