  • Date: Thu, 31 Jan 2013 07:40:50 +0000
    From: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade

    On 28/01/2013 20:17, s...@g...com wrote:
    > Witam,
    >
    > w dniu dzisiejszym ok 17:00 udalem sie do placowki Polbanku w Gorzowie Wlkp, przy
    ul. Gorczynskiej i spotkal mnie nastepujacy problem, ktory opisze ponizej.

    > W zwiazku ze zmiana regulaminu postanowilem zamknac konto mocno oszczedzajace ze
    skutkiem natychmiastowym. Pani poinformowala mnie o tym, iz konto moze byc zamkniete
    w przeciagu 5 dni roboczych a nie "od reki". No trudno, pomyslalem - chce nadal
    zamknac. Po wklepaniu mych danych do formularza wypowiedzenia otrzymalem informacje,
    iz bede zmuszony uiscic oplate w wysokosci 4,22 PLN. Za co ? - zapytalem.
    > Niestety, tego pracownica banku nie wiedziala. Zadzwonila na infolinie i uzyskala
    informacje, ze tak ma byc i ot tak.
    > Wkurzylem sie niesamowicie, po czym poprosilem o przyjecie dyspozycji zamkniecia
    konta. Taki druk zostal wydrukowany, podsuniety mi pod nos, a pracownica na swojej
    kopii napisala, iz konto wykazuje "srodki ujemne". Na mojej nie chciala tego napisac,
    bo nie. Nie chce i juz. Ona tylko pisze na swojej. Tak wiec ja sie nie moge
    podpisywac pod czyms co nie jest 1:1. Cisnienie mi znow skoczylo.

    > Konkluzja:
    > 1) Caly miesiac mialem na swoim koncie srodki > 2000 PLN. Zostaly one wyplacone
    25.1.2013, wiec sredniomiesieczne saldo przekraczalo 1000 PLN.

    > 2) Nie wykonalem 5 transakcji bezgotowkowych - fakt, ale karta tez nie kosztuje
    4,22.

    > Wysmarowalem reklamacje, dyspozycji zamkniecia konta nie przyjeto - wyladowala w
    niszczarce.

    > Pytanie: Co polecacie w takiej sytuacji, aby sie z nimi nie uzerac.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Koloj

    Heh w PKO BP tez nie chcieli przyjac oswiadczenia o zamknieciu rachunku,
    ktore skladala w moim imieniu inna osoba. Zeby sie nie uzerac to po
    wyjsciu z placowki to samo wyslano na poczcie. Trzydziesci kilka dni
    pozniej po koncie zostalo wspomnienie.
    Czasem trzeba ominac "czynnik bialkowy".

    Powodzenia.