  • 1. Data: 2003-07-18 20:13:37
    Temat: Prezes Citigroup zrezygnował
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,1578241.htm
    Sanford Weill, prezes i współtwórca największej instytucji finansowej
    świata oraz jedna z najbardziej wpływowych osób na Wall Street,
    ustąpił wczoraj z funkcji prezesa Citigroup.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-18 21:04:15
    Temat: Re: Prezes Citigroup zrezygnował
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    Dnia 18 lipca 2003, Michał 'Amra' Macierzyński rzecze:

> [...]
    > świata oraz jedna z najbardziej wpływowych osób na Wall Street,
    > ustąpił wczoraj z funkcji prezesa Citigroup.

    jako laik spytam (calkiem powaznie bo sie nie znam) - jakie to ma
    znaczenie dla mnie, jako posiadacza KK Citi ? :) Bo moze ma, a ja
    o tym nie wiem :)
    --
    Leszek A. [The chance of a lifetime is passing you by.]
    Szczepanowski [ Use it or lose it in the wink of an eye. ]

  • 3. Data: 2003-07-18 21:12:20
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
    > jako laik spytam (calkiem powaznie bo sie nie znam) - jakie to ma
    > znaczenie dla mnie, jako posiadacza KK Citi ? :) Bo moze ma, a ja
    > o tym nie wiem :)

    żadne

    gdybyś miał akcje banku handlowego to może jeszcze .... na plus lub na
    minus mogłoby znaczyć

    ale myślę, że dla przeciętnego klienta banku nie ma to żadnego znaczenia

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-18 22:42:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    plusz wrote:
    > ale myślę, że dla przeciętnego klienta banku nie ma to żadnego
    > znaczenia

    Wzorem pierdniecie motyla wywoluje tajfun....

    Jak mi sie zdaje odszedl - bo Citi globalne radzi sobie ciutke gorzej
    niz powinno (taki eufemizm ;)
    Nie przynosi takich zyskow jakie do tej pory no i kolosa sie trudno
    zarzadza - przynajmniej tak wypisywali w ubieglym roku w BW.
    A co to moze u nas oznaczac?
    Popatrzcie na wyniki Banku Handlowego :)
    "Zwrot na kapitale (ROE) Citigroup, właściciela Banku Handlowego,
    wynosi blisko 20 proc., wskaźnik kosztów do przychodów jest niższy niż
    50 proc. Dla porównania na koniec 2002 roku ROE Banku Handlowego
    wynosiło 4,2 proc., a wskaźnik kosztów do przychodów przekraczał 58
    proc. "

    No to ciekawe czy na przyklad obniza ci oprocentowanie KK? ;)
    He, he. A moze dowala wieksze oplaty?
    Wszak jak glowny prezes polecial, to nowy musi pokazac, ze zasluguje
    na to stanowisko :))))))))