    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prezes Citigroup zrezygnował
    Date: Sat, 19 Jul 2003 00:42:49 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl

    plusz wrote:
    > ale myślę, że dla przeciętnego klienta banku nie ma to żadnego
    > znaczenia

    Wzorem pierdniecie motyla wywoluje tajfun....

    Jak mi sie zdaje odszedl - bo Citi globalne radzi sobie ciutke gorzej
    niz powinno (taki eufemizm ;)
    Nie przynosi takich zyskow jakie do tej pory no i kolosa sie trudno
    zarzadza - przynajmniej tak wypisywali w ubieglym roku w BW.
    A co to moze u nas oznaczac?
    Popatrzcie na wyniki Banku Handlowego :)
    "Zwrot na kapitale (ROE) Citigroup, właściciela Banku Handlowego,
    wynosi blisko 20 proc., wskaźnik kosztów do przychodów jest niższy niż
    50 proc. Dla porównania na koniec 2002 roku ROE Banku Handlowego
    wynosiło 4,2 proc., a wskaźnik kosztów do przychodów przekraczał 58
    proc. "

    No to ciekawe czy na przyklad obniza ci oprocentowanie KK? ;)
    He, he. A moze dowala wieksze oplaty?
    Wszak jak glowny prezes polecial, to nowy musi pokazac, ze zasluguje
    na to stanowisko :))))))))