  • 1. Data: 2003-07-18 20:08:29
    Temat: [OT] pilne - czy ma ktoś znajomych w Irlandii ? (lub: odstąpię bilet lotniczy do Irlandii na 22.07 za połowę ceny)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    przepraszam, że nie na temat, ale mam pewną pilną i trudną sytuację

    poszukuję kogoś kto mógłby we wtorek 22.07 odebrać z lotniska kogoś z mojej
    rodziny z lotniska w Dublinie

    osoba, która miała to zrobić ma pewne problemy i nie będzie mogła

    jeśli kogoś takiego nie znajdę, to będę miał bilet lotniczy (KLM) do
    odstąpienia na 22.07 do Irlandii i z powrotem (30.09) za połowę ceny (w
    sumie ok. 1000 zł )

    jeśli jest ktoś zainteresowany proszę na priva - uwaga na pułapkę w adresie
    e-mail

    --
    pozdrawiam
    plusz