  • 1. Data: 2009-12-09 11:39:20
    Temat: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
    Od: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Obecnie jestem zadowolonym klientem MultiBanku już od ponad siedmiu lat. Produkty
    tego banku
    po prostu "mi leżą". Prawie za nic nie płacąc mam rachunek podstawowy, bezpłatne
    przelewy, smsy,
    MultiMax, rachunek oszczędnościowy, lokatę 1dniową. Karta Visa Classic 30pln rocznie
    z prowizjami
    jak dla Visa Electron (wypłaty z bankomatów 5pln, a nie jak w wielu bankach dla VC 3%
    wartości). Do
    tego całkiem niezła lista bankomatów za darmo: multi, euronet, wbk, cash4u, ecard i
    świetna
    obsługa przez internet, a także możliwość załatwienia niemal wszystkiego przez
    infolinie.

    W WBK z kolei korzystam z darmowego konta w EUR i karty MC za 10 EUR rocznie. WBK jak
    widzę
    jest fajnym połączeniem marmurka z dużą ilością oddziałów z internetowym bankiem.
    Niektóre
    rzeczy co prawda "biją po oczach" niesamowicie:
    - Z jednej strony super nowoczesny bank idący z duchem czasu i produktami dla
    klientów, którzy
    mieszkają za granicą. Z drugiej strony brak możliwości zmiany adresu do
    korespondencji zdalnie!
    - BZWBK24 infolinia to jakaś porażka max, te kobitki to tam nic nie mogą, ani nic nie
    widzą
    ("przepraszam, ale nie mamy wglądu w rachunki, musi Pan iśc do oddziału"). Dzwoniłem
    tam 3 razy
    w 3 różnych sprawach, za każdym nie udało mi się nic załatwić. Czasem tak sobie
    myślę, że jakby mi
    ukradli kartę i przyszłoby mi anulować lub reklamować jakąś transakcję, to aż strach
    tam dzwonić...

    Do sedna, zaofeorwano mi całkowicie darmowe prowadzenie rachunku Prestiż (na stałe,
    nie przez
    3miesięczny okres promocyjny). Chyba podobnie jak w MultiBanku można otworzyć sobie
    rachunek
    oszczędnościowy i przelewać na niego nadwyżkę. Bankomaty za darmo, ale opłata za
    kartę VE 3pln
    miesięcznie lub 1pln, jeśli dokonamy co najmniej 3 transakcji w miesiącu.

    Mimo to nie jestem do końca przekonany czy warto mieć to konto, ale może ktoś używa i
    ma mocne
    argumenty, które do mnie trafią?

  • 2. Data: 2009-12-09 12:19:07
    Temat: Re: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 9 Gru, 12:39, "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mimo to nie jestem do końca przekonany czy warto mieć to konto, ale może ktoś używa
    Jeśli bankomaty bezpłatne tylko w Polsce to może warto mieć to konto
    ale bez karty? Jeśli się da.
    Masz tam dwie inne usługi, więc może się przydać bezpłatny rachunek z
    niezłymi w sumie parametrami.

  • 3. Data: 2009-12-09 17:18:31
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2009-12-09 12:39, Użytkownik Stiwi napisał:

> [...]
    myślę, że jakby mi
    > ukradli kartę i przyszłoby mi anulować lub reklamować jakąś transakcję, to aż

    W BZWBK mało rzeczy możesz załatwić w serwisie internetowym:
    - brak możliwości ustawiania limitów transakcyjnych na karcie (tylko w oddziale)
    - brak możliwości ustawiania limitów na przelewy (tylko w oddziale, bo
    wymaga to aneksu do umowy o dostęp przez internet - sic!). Jak wykorzystasz
    w danym dniu limit, to choćbyś na głowie stanął to przelewu nie wykonasz.
    - niemożność wyłączenia ubezpieczenia karty (a włączyć można - ciekawe, co?).

    Poza tym parę upierdliwości, jak wiszące blokady pomimo, że transakcja
    kartowa pojawiła się już w historii rachunku, wykonywanie zlecenia stałego
    dokładnie w ustalony dzień pomimo, że jest to dzień wolny (zamiast wyboru
    dzień przed/dzień po).

    Ponadto tylko 5 kodów SMS-owych jest bezpłatnych w miesiącu.

    --
    Sławomir Szyszło
    Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych

  • 4. Data: 2009-12-09 18:55:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w BZWBK najbardziej wkurza mnie to, ze reklamacje mozna skladac TYLKO w
    placówce banku!

    ps
    5 smsów jest gratis, ale jednym można autoryzować wiele przelewów (do
    wysokości salda i dziennego limitu), tylko sposobem wysylam miesiecznie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-12-09 20:16:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Dec 2009 11:39:20 +0000, Stiwi napisał(a):

    > Mimo to nie jestem do końca przekonany czy warto mieć to konto, ale może
    > ktoś używa i ma mocne argumenty, które do mnie trafią?

    Jeżeli chcesz ze wszystkim latać do oddziału to zakładaj - być może
    potrzeba Ci ruchu i świeżego powietrza ;)
    Jeżeli chcesz kartę do wypłat za darmo ze wszystkich bankomatów w pl i na
    świecie to sprawdź dbnet lub Aliora a jak tylko w pl to jeszcze nordea.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2009-12-09 20:27:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2009-12-09 19:55, Użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    > 5 smsów jest gratis, ale jednym można autoryzować wiele przelewów (do
    > wysokości salda i dziennego limitu), tylko sposobem wysylam miesiecznie

    To działa tylko jak masz wiele do wysłania na raz. Przecież nie będę czekał,
    aż mi się stos przelewów uzbiera. :)

  • 7. Data: 2009-12-09 20:40:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To działa tylko jak masz wiele do wysłania na raz. Przecież nie będę
    > czekał, aż mi się stos przelewów uzbiera. :)

    mam tak, ze zawsze wysylam seriami dzieki czemu nie place extra za sms-y...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-12-09 22:36:44
    Od: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > dzień przed/dzień po).
    >
    > Ponadto tylko 5 kodów SMS-owych jest bezpłatnych w miesiącu.

    Dzięki. Dałeś solidne argumenty za tym, że nie warto tam mieć konta nawet za darmo.
    Bo co to za
    prestiż, jak wykonam limit na karcie czy przelewów, to muszę "dymać" do oddziału za
    przeproszeniem. Potwierdza się to co napisałem, z jednej strony bank idący z duchem
    czasu, a z
    drugiej jakieś głupie i archaiczne zasady. A przecież mógłby to być taki fajny
    bank...

    Z tymi blokadami a transakcjami już rozliczonymi, to sam zauważyłem dla Mastercarda w
    EUR, czyli
    ten typ tak ma.

  • 9. Data: 2009-12-09 22:48:00
    Od: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > w BZWBK najbardziej wkurza mnie to, ze reklamacje mozna skladac TYLKO w
    > placówce banku!

    No więc właśnie to mnie martwi najbardziej. "Nowoczesny" bank z nowoczesnymi
    produktami i
    rozwiązaniami dla Polaków mieszkających za granicą wychodzi z założenia, że z każdą
    głupotą
    mogą stawić się w oddziale. O głupocie niemożności zmiany adresu do korespondencji
    zdalnie już
    pisałem. Chcieli mi wysyłać kartę na stary adres w Polsce, no i tak jakby nie
    interesowało ich, że nie
    mogę fizycznie zjawić się w ich oddziale.

    Ta infolinia BZWBK24 to chyba dla picu, pewnie poza zastrzeżeniem karty, to tam nic
    nie można
    zrobić. A i nie zdziwiłbym się jakby i karty nie można było tam zastrzec :-)

    Z tymi reklamacjami tylko w placówce to już przegięli maksymalnie. Rozumiem, że jak
    ktoś nie
    mieszka w Polsce i bywa tu rzadko, to reklamacje może sobie do lamusa złożyć...

  • 10. Data: 2009-12-10 11:13:41
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Dec 9, 6:18 pm, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:

    Niektóre
    korespondencji zdalnie!

    W nowym serwisie transakcyjnym BZWBK24 opcja zmiany adresu
    korespondencyjnego jest już dostępna dla klientów. Można ją znaleźć w
    'Mój profil', 'Moje dane'.

> [...]
    > dokładnie w ustalony dzień pomimo, że jest to dzień wolny (zamiast wyboru

    Bank Zachodni WBK posiada serwis 'Bank Pomysłów' służący klientom do
    zgłaszania propozycji swoich zmian w bankowości elektronicznej.
    Wymienione powyżej opcje zostały już wcześniej zgłoszone przez naszych
    klientów. Jeśli brakuje Panu tych funkcjonalności to zachęcam do
    rejestracji w serwisie i zagłosowania za ich wdrożeniem. Pomysły
    cieszące się największą popularnością są analizowane w Banku i
    wdrażane w miarę możliwości.

    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/614-zmiana-dziennego
    -limitu-wyplaty-gotowkowej-za-pomoca-karty-debetowej
    -w-ustawieniach-karty
    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/8-zmiana-limitu-tran
    sakcji-dziennych-w-serwsie
    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/260-kk-nieblokowanie
    -zaksiegowanych-wydatkow

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK