  • 11. Data: 2009-12-10 11:22:55
    Temat: Re: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Dec 9, 6:18 pm, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:
> [...]
    Niektóre
    korespondencji zdalnie!

    W nowym serwisie transakcyjnym BZWBK24 opcja zmiany adresu
    korespondencyjnego jest już dostępna dla klientów. Można ją znaleźć w
    'Mój profil', 'Moje dane'.

> [...]
    > - brak możliwości ustawiania limitów na przelewy (tylko w oddziale, bo
    > wymaga to aneksu do umowy o dostęp przez internet - sic!). Jak wykorzystasz
    > w danym dniu limit, to choćbyś na głowie stanął to przelewu nie wykonasz.
    > - niemożność wyłączenia ubezpieczenia karty (a włączyć można - ciekawe, co?).
    >
    > Poza tym parę upierdliwości, jak wiszące blokady pomimo, że transakcja
    > kartowa pojawiła się już w historii rachunku, wykonywanie zlecenia stałego
    > dokładnie w ustalony dzień pomimo, że jest to dzień wolny (zamiast wyboru

    Bank Zachodni WBK posiada serwis 'Bank Pomysłów' służący klientom do
    zgłaszania propozycji zmian w bankowości elektronicznej. Wymienione
    powyżej opcje zostały już zgłoszone przez naszych klientów. Zachęcam
    zatem do rejestracji w serwisie i zagłosowania za ich wdrożeniem.
    Zrealizowaliśmy już prawie 50 pomysłów naszych klientów, a chcemy
    więcej ;)

    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/614-zmiana-dziennego
    -limitu-wyplaty-gotowkowej-za-pomoca-karty-debetowej
    -w-ustawieniach-karty
    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/8-zmiana-limitu-tran
    sakcji-dziennych-w-serwsie
    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/260-kk-nieblokowanie
    -zaksiegowanych-wydatkow

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 12. Data: 2009-12-10 11:36:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Zespol_BZWBK"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    A czemu do teraz nie napisaliście więcej informacji na temat MC prepaid?
    Zadałem wam kilka pytań, ale jak widzę na razie cisza ;)

  • 13. Data: 2009-12-10 14:23:24
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Zespol_BZWBK wrote:

    > Bank Zachodni WBK posiada serwis 'Bank Pomysłów'

    dobre, dobre :)
    musze w firmie zmienic "bugzilla" na "bank pomyslow" :)

  • 14. Data: 2009-12-10 16:24:02
    Od: "Krzyś" <i...@...to>

    Ja Wam opowiem o mojej przygodzie z kontem
    "Prestiż" :-), miałem linię kredytową w wys. jednej pensji,
    zgodnie z umową jesli chcą mi ją wypowiedzieć
    muszą mnie o tym poinformować pisemnie z wyprzedzeniem.
    Mój przypadek był taki, że zablokowali mi środki na koncie
    ( około połowy pensji- połowa pensji na debecie ). Oczywiście nic do mnie
    nie wysłali - co potwierdzili. Nie miałem dostępu do pieniędzy
    przez kilka dni - nikt nie potrafił mi powiedzieć dlaczego.
    Pan Dyrektor oddziału mnie "przepraszał"...
    Musiałem znów składać papiery o linię kredyt., bo nie można było
    przedłużyć starej linii... Oczywiście po rozpatrzeniu dostałem
    mniejszą linię kredytową. Gdybym miał czas i pieniądze załozył bym im
    sprawę w sądzie. W ciągu kilku dni spłaciłem cały debet i wyniosłem się
    z tego prestiżowego Banku oferującego konto "Prestiż"...

  • 15. Data: 2009-12-11 10:33:52
    Od: b...@o...pl

    > w BZWBK najbardziej wkurza mnie to, ze reklamacje mozna skladac TYLKO w
    > placówce banku!

    Kto Ci to powiedział?
    Czemu nie sprawdziłeś na infolinii?
    Polecam 0801 666 444

    i na przyszlość reklamacje przyjmowane sa w dowolnej formie: pisemnej,
    telefonicznej i osobiście...wystarczy zadzwonić i sie dowiedzieć.

    bodyguard