  • 1. Data: 2009-12-08 19:54:14
    Temat: Polbank chyba padł na pysk
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    O co chodzi

    Koniec transakcji
    Kod błędu
    Wiadomość Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd
    wewnętrzny. Spróbuj ponownie później. / There was an internal error
    while processing your request. Please try again later.

    I nie jest to problem z hasłem bo jest inny komunikat

  • 2. Data: 2009-12-08 22:20:10
    Temat: Re: Polbank chyba padł na pysk
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > while processing your request. Please try again later.
    >

    > I nie jest to problem z hasłem bo jest inny komunikat

    Polbank wyglada na to, że jedynie działa w świetle słońca, wszak to greckii
    bank...
    Konsultant wprost odradzał transakcje internetowe po 15tej....

    feromon

  • 3. Data: 2009-12-08 22:36:22
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Polbank wyglada na to, że jedynie działa w świetle słońca, wszak to
    > greckii bank...
    > Konsultant wprost odradzał transakcje internetowe po 15tej....

    Po 15 wyłączają głównego laptopa z "serwisem transakcyjnym" i chodzi tylko
    na starym, rezerwowym PC-cie ;-)

    --
    AS