  • 1. Data: 2009-12-09 09:07:08
    Temat: promocja kk z EB?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    przeslali mi wlasnie sms-a, zachecają do placenia kartą do 31.12, można
    dostać zwrot 5% wydanej kwoty max. 50 zł, czyli opłaca się wydać 1kzł i
    oddadza z tego 50

    czy ktoś dostał podobnego sms-a? na ich stronie www nie ma ani slowa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-12-09 13:04:21
    Temat: Re: promocja kk z EB?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Gru, 10:07, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > oddadza z tego 50
    >
    > czy ktoś dostał podobnego sms-a? na ich stronie www nie ma ani slowa...

    Nie, ja tylko dostałem z Premium Club informację o dodatkowych
    punktach za pewien poziom obrotów zrobiony do końca stycznia.

  • 3. Data: 2009-12-09 18:19:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie, ja tylko dostałem z Premium Club informację o dodatkowych
    > punktach za pewien poziom obrotów zrobiony do końca stycznia.

    a to nie to samo, mnie mają oddać 5% w żywej gotówce ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-12-10 08:53:58

    On 9 Gru, 19:19, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a to nie to samo, mnie mają oddać 5% w żywej gotówce ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    No zdecydowanie nie to samo :)
    Rozumiem, że ta promocja jest dla posiadaczy kart kredytowych
    niepowiązanych z programem lojalnościowym?