    From: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
    Date: Wed, 9 Dec 2009 11:39:20 +0000 (UTC)

    Obecnie jestem zadowolonym klientem MultiBanku już od ponad siedmiu lat. Produkty
    tego banku
    po prostu "mi leżą". Prawie za nic nie płacąc mam rachunek podstawowy, bezpłatne
    przelewy, smsy,
    MultiMax, rachunek oszczędnościowy, lokatę 1dniową. Karta Visa Classic 30pln rocznie
    z prowizjami
    jak dla Visa Electron (wypłaty z bankomatów 5pln, a nie jak w wielu bankach dla VC 3%
    wartości). Do
    tego całkiem niezła lista bankomatów za darmo: multi, euronet, wbk, cash4u, ecard i
    świetna
    obsługa przez internet, a także możliwość załatwienia niemal wszystkiego przez
    infolinie.

    W WBK z kolei korzystam z darmowego konta w EUR i karty MC za 10 EUR rocznie. WBK jak
    widzę
    jest fajnym połączeniem marmurka z dużą ilością oddziałów z internetowym bankiem.
    Niektóre
    rzeczy co prawda "biją po oczach" niesamowicie:
    - Z jednej strony super nowoczesny bank idący z duchem czasu i produktami dla
    klientów, którzy
    mieszkają za granicą. Z drugiej strony brak możliwości zmiany adresu do
    korespondencji zdalnie!
    - BZWBK24 infolinia to jakaś porażka max, te kobitki to tam nic nie mogą, ani nic nie
    widzą
    ("przepraszam, ale nie mamy wglądu w rachunki, musi Pan iśc do oddziału"). Dzwoniłem
    tam 3 razy
    w 3 różnych sprawach, za każdym nie udało mi się nic załatwić. Czasem tak sobie
    myślę, że jakby mi
    ukradli kartę i przyszłoby mi anulować lub reklamować jakąś transakcję, to aż strach
    tam dzwonić...

    Do sedna, zaofeorwano mi całkowicie darmowe prowadzenie rachunku Prestiż (na stałe,
    nie przez
    3miesięczny okres promocyjny). Chyba podobnie jak w MultiBanku można otworzyć sobie
    rachunek
    oszczędnościowy i przelewać na niego nadwyżkę. Bankomaty za darmo, ale opłata za
    kartę VE 3pln
    miesięcznie lub 1pln, jeśli dokonamy co najmniej 3 transakcji w miesiącu.

    Mimo to nie jestem do końca przekonany czy warto mieć to konto, ale może ktoś używa i
    ma mocne
    argumenty, które do mnie trafią?