  • 1. Data: 2009-12-08 23:13:07
    Temat: firmy - terminale POS
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje firmy oferującej terminal do obsługi kart płatniczych do mojego
    sklepu.
    Skontaktowałem sie już z CardPointem, Polcardem, czekam na eService.
    Kto jeszcze oferuje takie usługi? Macie jakies doświadczenia z późniejszą
    eksploatacją-serwisem, albo czy któraś firma ma jakieś dziwne wymagania
    odnośnie systemu?
    Zastanawiam sie nad terminalem telefonicznym i "internetowym", połączenie za
    pomocą sieci lan/wan. Kalkulując koszty eksploatacji (50zł+ impulsy tpsa lub
    70zł i skrawek internetu który i tak jest), wychodzi ze musiałbym mieć
    minimum 2 transakcje dziennie, zeby internetowy był bardziej opłacalny od
    telefonicznego. Tak na chłopski rozum chyba.

    Jacek

  • 2. Data: 2009-12-09 11:53:53
    Temat: Re: firmy - terminale POS
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jacek pisze:

> [...]
    > minimum 2 transakcje dziennie, zeby internetowy był bardziej opłacalny od
    > telefonicznego. Tak na chłopski rozum chyba.

    A kto oferuje ten "internetowy"?

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-12-09 21:30:07
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:hfo34h$f15$1@inews.gazeta.pl...

    > A kto oferuje ten "internetowy"?

    Wszyscy. Jest droższy od zwykłego telefonicznego o ok 20-30zl.
    Któraś z tych firm, nie pamietam juz ktora testuje nawet terminal po wi-fi,
    ale mówią, ze narazie jest jeszcze zbyt zawodna transmisja.

    Jacek

  • 4. Data: 2009-12-09 21:40:14
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Bierz "internetowy" - jak rozumiem to po GPRS lub po TWOJEJ sieci lokalnej
    śmiga. Do tego wywal przy kasie napis "AKCEPTUJEMY KARTY BO SZEFOWI NIE CHCE
    SIĘ JUŻ DO BANKU JEŹDZIĆ" I akceptuj od 5zł i masz luz - klienci docenia
    wygodę i szybkość....

  • 5. Data: 2009-12-10 15:31:06
    Od: Dąbrowski <b...@v...pl>

    Użytkownik <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > CHCE
    > SIĘ JUŻ DO BANKU JEŹDZIĆ" I akceptuj od 5zł i masz luz - klienci docenia

    A potem napisz na grupę czy i o ile wzrosły obroty.

  • 6. Data: 2009-12-10 19:41:30
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jacek pisze:

    > Wszyscy. Jest droższy od zwykłego telefonicznego o ok 20-30zl.

    Ja w Polcardzie przez lata usiłowałem zamienić telefoniczny na lan.
    Zawsze było albo "niedasie", albo "opłataaktywacyjnapółtysiąca". Teraz
    mam pakiet 1000 minut w Netii, więc już zamieniać nie chcę - ciekawe czy
    w związku z tym sami zaproponują mi zamianę? :-)

    > Któraś z tych firm, nie pamietam juz ktora testuje nawet terminal po wi-fi,
    > ale mówią, ze narazie jest jeszcze zbyt zawodna transmisja.

    A co to ma za znaczenie? Przecież to chyba po protokole tcp idzie, nie?
    Nawet jak wifi zgubi połowę pakietów, to i tak komunikacji to nie
    powinno zakłócić, co najwyżej spowolnić...

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2009-12-10 22:11:32
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Dąbrowski" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A potem napisz na grupę czy i o ile wzrosły obroty.
    wzrosną, bo ludzie chcą wydawać kase, a nie zawsze noszą przy sobie gotówke.
    Zawsze proponuje klientom, zeby przeszli ulice dalej do bankomatu, ale nie
    wszyscy mają czas/ochote/kase na prowizje.

    Jacek