  • 1. Data: 2003-07-03 18:44:05
    Temat: Pożyczka hipoteczna
    Od: b...@h...pl

    Witam,

    mam jedno pytanie - potrzebuję pieniądze na rozpoczęcie działalności gosp. i
    chyba jedynym wyjściem jest wizyta u pośrednika kredytowego.
    I tu następuje problem, po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku za 15 zł firma każe
    zapłacić sobie prowizję rzędu 4-5% - jaką mam gwarancję, że dostanę pożyczkę,
    a nie zubożeję o kilka tysięcy zł???
    Wiem że najlepiej bezpośrednio przez bank. ale brak tzw. zdolności
    kredytowej :)
    Przy okazji czy może ktoś mógłby podrzucić jakieś namiary na instytucje
    zapewniających pomoc prawną/finansową w rozwijaniu działalności na terenie
    Śląska.

    pozdr i z góry dziękuję
    bode

  • 2. Data: 2003-07-04 05:35:14
    Temat: Re: Pożyczka hipoteczna
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Człowieku, trafiłeś do Argentyny-uważaj jest tam ciasno jak w butelce. Zanim
    dostaniesz kredyt, twoją firmą mogą już kierować twoje wnuki.
    Pozdrawiam, Jarek