  • 1. Data: 2003-07-03 18:02:06
    Temat: Re: Specjalne warunki dla kont AQUARIUS
    Od: "Krzysztof S." <...@i...pl>

    Użytkownik "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:be3kkc$218r$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    >
    > właśnie rozmawiałą z multilinką w sprawie wymiany karty ve na nowy typ
    > rozliczany przez euro .
    > zgodnie z zapewnieniami banku jako posiadacz konta aquarius mogę liczyć na
    "
    > specjale traktowanie " ,
    > więc nowej karty nie dostanę .
    > nowe są tylko do multikonta , a dla aquariusa ....... po wakacjach (wtedy
    > mi ta karta na plaster... ).
    > ale kicha .
    > myślałem , że może do konta firmowego się uda .... niestety , to samo .
    >
    > specjalne traktowanie polega chyba na olewaniu w pierwszej kolejności .

    I wyższych opłatach, np.wypłata z obcego bankomatu 5 PLN zamiast 4

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-07-04 10:44:48
    Temat: Specjalne warunki dla kont AQUARIUS
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Witam wszystkich ,

[...]
    nowe są tylko do multikonta , a dla aquariusa ....... po wakacjach (wtedy to

    pozdrawiam .
    Darek : - (

  • 3. Data: 2003-07-04 14:48:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> napisał:
    > nowe są tylko do multikonta , a dla aquariusa ....... po wakacjach (wtedy to
    > mi ta karta na plaster... ).

    podobno przełom lipca/sierpnia
    ;-((

  • 4. Data: 2003-07-04 19:24:24
    Od: "Hris" <k...@p...pl>

    > I wyższych opłatach, np.wypłata z obcego bankomatu 5 PLN zamiast 4

    Nie przesadzja przeciez wszyscy tam maja 5 odpowiednio 10 za granica
    A karte zglos ze ci zaginela ;)
    Lub wyrobic dodatkowa do konta

    Pzdr
    Hris

  • 5. Data: 2003-07-07 06:39:02
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof S." <...@i...pl> napisał w wiadomości
    > I wyższych opłatach, np.wypłata z obcego bankomatu 5 PLN zamiast 4
    Jesli dobrze doczytasz to nie jest to zadna dyskryminacja bo 5PLN jest takze
    dla konta "my".

  • 6. Data: 2003-07-07 07:03:27
    Od: a...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > "

    > I wyższych opłatach, np.wypłata z obcego bankomatu 5 PLN zamiast 4

    Nie żartuj. Uważasz, że 5 zł to więcej niż 3% min 4 zł jak bylo dawniej? To
    wyplac z bankomau 300 zl i policz sobie, ile bys zaplacil prowizji po staremu.

  • 7. Data: 2003-07-07 07:16:00
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    > Jesli dobrze doczytasz to nie jest to zadna dyskryminacja bo 5PLN jest
    takze
    > dla konta "my".

    Bo 4zl to tylko taki bonus dla studentow.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2003-07-16 15:19:26
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > myślałem , że może do konta firmowego się uda .... niestety , to samo .
    >
    > specjalne traktowanie polega chyba na olewaniu w pierwszej kolejności .

    na stronach Multi pojawiło sie, ze nowe karty dla Aquariusa beda w drugiej
    polowie lipca http://www.multibank.pl/oferta/nowe_karty_debetowe.j
    html
    druga polowia juz jest, czyli trzeba pytac na infolinii

  • 9. Data: 2003-07-16 17:52:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    html
    > druga polowia juz jest, czyli trzeba pytac na infolinii

    A także:
    http://www.multibank.pl/aquarius/visa.jhtml?debetowe

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2003-07-21 13:10:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał
    > http://www.multibank.pl/aquarius/visa.jhtml?debetowe

    Byłem w oddziale i mówili, że karty wchodzą od środy, tj. od 23/07.