  • 1. Data: 2003-07-03 19:45:12
    Temat: produkty Amplico Life - warto ?
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl>

    mam na mysli takie jak premia+ czy kapitał emerytura, czyli ciułanie.
    Względnie łączenie z ubezpieczneiem.
    Warto się w to bawić ? Chwalą się wynikami, ale opłaty są straszne.
    Prosze o podpowiedzi, ew. opinie klientów-grupowiczów.

    ZN

  • 2. Data: 2003-07-03 19:57:26
    Temat: Re: produkty Amplico Life - warto ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zbigniew Nowacki wrote:
> [...]
    > Warto się w to bawić ? Chwalą się wynikami, ale opłaty są straszne.
    > Prosze o podpowiedzi, ew. opinie klientów-grupowiczów.

    Przez pierwsze dwa lata bedziesz mial mniej niz wplacisz (musisz
    oplacic agenta).
    Wyniki owszem moze mieli ladne, ale nie jest to gwarancja na
    przyszlosc (pamietasz? Kiedys w mBanku i Inteligo dawali 16,5%
    nominalnie).

    Moim zdaniem najlepiej czesc kasy ladowac w TFI (jakies bez oplat -
    patrz np supermarket funduszy w mBanku) + jesli bardzo zalezy ci na
    ubezpieczeniu - to sie ubezpieczyc samemu - wydzie taniej i lepiej.

  • 3. Data: 2003-07-07 08:37:44
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > Warto się w to bawić ? Chwalą się wynikami, ale opłaty są straszne.
    > Prosze o podpowiedzi, ew. opinie klientów-grupowiczów.

    Ubezpieczenie emerytalne w Amplico łączy 2 produkty: "ciułanie" +
    ubezpieczenie.
    Czyli sprawa jest prosta. Nigdy nie zbierzesz tyle, gdybyś tylko "ciułał".

    Z drugiej strony, jeśli masz zobowiązania (np.dzieci) i gdybyś nie zdążył
    "uciułać", to odszkodowanie pozwala zastąpić (w części) to, co miałeś
    "uciułać".

    Wszystko zależy od tego, czego naprawdę potrzebujesz; jak akceptujesz fakt,
    że możesz mieć jakiś poważny wypadek czy chorobę, czy masz, i chcesz kogoś
    zabezpieczyć.

    Bożena