  • 1. Data: 2003-07-03 18:24:09
    Temat: Pytanie - Kredyty
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Posiadam stałą umowę o pracę na okres 3-lat.
    Gdzie mogę na jej podstawie ubiegać się o kredyt do 5 tysięcy
    z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu samochodu ?
    Jaki bank ?
    Jaka jest w tym wypadku procedura ?

  • 2. Data: 2003-07-03 18:45:36
    Temat: Re: Pytanie - Kredyty
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    > Gdzie mogę na jej podstawie ubiegać się o kredyt do 5 tysięcy
    > z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu samochodu ?

    Jak napisałeś "dofinansowanie" czyli jak sądzę masz jakiś wkład, nie
    napisałeś przy tym od jak dawna pracujesz, co jest także istotne, ale jeśli
    interesuje Cię kredyt samochodowy, to od wkładu własnego 30% nie jest
    wymagane nawet zaświadczenie o zarobkach, zobacz np.:
    http://www.dominetbank.pl

    jeśli interesuje Cię kredyt gotówkowy, to istotne jest to czy masz już konto
    w jakimś banku, czy jest regularnie zasilane, od jak dawna, oraz czy może
    już brałeś jakikolwiek kredyt na zakup towarów "ratalny". Bo to wszystko
    może znacznie ułatwić otrzymanie kredytu.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 3. Data: 2003-07-03 18:58:02
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

> [...]
    > interesuje Cię kredyt samochodowy, to od wkładu własnego 30% nie jest
    > wymagane nawet zaświadczenie o zarobkach, zobacz np.:

    Więc studiuję zaocznie i pracuję (obecnie jestem po 3-miesięcznym okresie
    próbnym i mam umowę stałą na 3 lata), kredyt o jaki będę się ubiegał to 5
    tysięcy pln. Jako, że studiuję nie mam uregulowanej służby wojskowej.
    Czy spełniam warunki ?

  • 4. Data: 2003-07-03 20:26:17
    Od: "t t" <t...@N...gazeta.pl>

    Jarek <l...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > próbnym i mam umowę stałą na 3 lata), kredyt o jaki będę się ubiegał to 5
    > tysięcy pln. Jako, że studiuję nie mam uregulowanej służby wojskowej.

    w skok stefczyka powinienes dostac

  • 5. Data: 2003-07-04 04:44:46
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

> [...]
    > próbnym i mam umowę stałą na 3 lata), kredyt o jaki będę się ubiegał to 5
    > tysięcy pln. Jako, że studiuję nie mam uregulowanej służby wojskowej.

    jeśli tylko 5 tyś. to może łatwiej kredyt odnawialny na podstawie wpływów na
    rachunek ??
    dobry %% np w multibanku, mbanku...

    --
    KSX #GG: 490364

  • 6. Data: 2003-07-04 09:05:36
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jarek wrote:

    > Więc studiuję zaocznie i pracuję (obecnie jestem po 3-miesięcznym
    > okresie próbnym i mam umowę stałą na 3 lata), kredyt o jaki będę się
    > ubiegał to 5 tysięcy pln.

    Proponuję, żebyś olał kredyt samochodowy. Lepiej weź kredyt odnawialny w
    rachunku, wyjdzie korzystniej finansowo (zakładając że tam będzie
    wpływała Twoja pensja i że masz dyscyplinę finansową żeby co miesiąc
    zmniejszać zadłużenie).
    Druga sprawa: bank nie trzyma łapy na Twoim samochodzie, a nie wiadomo
    czy nie będziesz chciał/musiał go w międzyczasie sprzedać.

    > Jako, że studiuję nie mam uregulowanej
    > służby wojskowej. Czy spełniam warunki ?

    Jeśli bank będzie żądał uregulowanego wojska, to proponuję tak:
    Weź papiórecek z dziekanatu zaświadczający że studiujesz i do kiedy trwa
    nauka w tej szkole. Następnie idź do swojej WKU i poproś żeby wystawili
    Ci świstek odroczenia służby na czas studiów. Powinieneś dostać kwita z
    zastrzeżeniem, że jest ważny pod warunkiem corocznego dostarczania
    dokumentów że nadal studiujesz, ale bankowi powinno to wystarczyć.

    Życzę powodzenia :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl