  • 11. Data: 2002-12-31 11:59:55
    Temat: Re: Pożegnanie z PEKAO
    Od: s...@o...pl

    > dla mnie nic nie przebije mbanku (jesli chodzi o moje potrzeby), ktory
    > najwazniejsze rzeczy ma za darmo, a funkcjonalnosc swietna.

    tylko te zabezpieczenia...
    a raczej ich brak

  • 12. Data: 2002-12-31 13:40:25
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tylko te zabezpieczenia...
    > a raczej ich brak

    ... no i ten nieergonomiczny interfejs... i te 36 zł nieładnie ściągane
    za
    niechciane produkty...

    BaLab

  • 13. Data: 2002-12-31 14:17:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "rena"

    > to chyba najwazniejszy argument dyskwalifikujacy bank - jak dla mnie.
    czesto
    > mi sa takie potwierdzenia potrzebne, a wydruk p[rzez bank jest strasznie
    > drogi...

    bank drukuje takie potwierdzenie za darmo, pod warunkiem ze operacje sie
    zrobileo samemu w systemie planet, ktory jest od niedawna on-line

    na te okolicznosc mozna uzyc innej karty bankomatowej np VE Millennium
    lub platniczej/kredytowej - MC BPHPBK (teraz dojdzie MC PKOBP)
    a wygoda bezplatnych bankomatow krajowych sie nie liczy ? :-))
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-12-31 17:49:57
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > i te 36 zł nieładnie ściągane za niechciane produkty...

    ale to co - niechcacy otworzyles sobie emaxa?...

  • 15. Data: 2003-01-01 23:51:01
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > ale to co - niechcacy otworzyles sobie emaxa?...

    Niechcący nie zdążyłem zadeklarować, że nie potrzebuje karty do eMaxa i
    dostałem prezent (dokładnie 23.XII) w postaci obciążenia konta opłatą za
    kartę i z której i tak nie będę korzystał :-/.

    BaLab

  • 16. Data: 2003-01-02 08:52:32
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    O ile mi wiadomo to mBank (takze MultiBank, Inteligo) ma najlepsze
    zabezpieczenie z Polskich banków internetowych - hasła jedorazowe są o wiele
    wygodniejsze od tokena np. w CITI, a jeśli nie masz tokena w CITI to właśnie
    jest tragedia, bo nie dość, że twoje stałe hasło łatwo poznać a poza tym
    łączysz się ze swoim kontem via Singapur i wszystkie informacje sa
    stosunkowo łatwe do przechwycenie.
    Pozdrawiam Yerry

  • 17. Data: 2003-01-02 08:54:25
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    No ale wcześniej Cię otym zawiadomoli, mam nadzieję. A soją drogą, 36 zł to
    słono jak za kartę płatniczą.

  • 18. Data: 2003-01-02 10:56:45
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No ale wcześniej Cię otym zawiadomoli, mam nadzieję. A soją drogą, 36
    zł to
    > słono jak za kartę płatniczą.

    Oni twierdzą, że tak (bo było gdzieś między reklamami na ich stronach) -
    ja twierdzę, że nie.
    Cena to już inna rzecz. Jeśli uznałbym, że warto - to bym sobie
    zostawił, jeśli, że nie - to bym nie zamawiał. W tym wypadku po prostu
    pozbawiono mnie mozliwości wyboru :-(.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 19. Data: 2003-01-02 18:11:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > łączysz się ze swoim kontem via Singapur i wszystkie informacje sa
    > stosunkowo łatwe do przechwycenie.

    Sadzisz, ze celnicy sprawdzaja na granicy co przesylasz? Czy te informacje
    sa pewne? ;)

    Maciej

  • 20. Data: 2003-01-02 18:17:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > hasła jedorazowe są o wiele
    > wygodniejsze od tokena np. w CITI, a jeśli nie masz tokena w CITI to
    właśnie
    > jest tragedia, bo nie dość, że twoje stałe hasło łatwo poznać

    Mala poprawka: w citi _nie_ma_tokena_ do kont os. fizycznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek