  • 1. Data: 2002-12-30 20:35:08
    Temat: dolary na konto
    Od: "Witek" <w...@m...zetosa.com.pl>

    W jakim banku sciagnne dolary lub euro na moje konto z kart klientow z
    zagranicy ?? czy musze miec zezwolenie NBP ? witek

  • 2. Data: 2002-12-31 02:32:57
    Temat: Re: dolary na konto
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Witek" <w...@m...zetosa.com.pl> writes:

    > W jakim banku sciagnne dolary lub euro na moje konto z kart klientow z
    > zagranicy ??

    W zagranicznym, najlepiej w eurolandzie albo USA (chociaz przypuszczam,
    ze da sie takze blizej, moze w Moskwie?).

    > czy musze miec zezwolenie NBP ? witek

    NBP ma sie do tego mocno nijak.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-12-31 17:56:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Witek <w...@m...zetosa.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:auqbi3$11r$...@n...zetosa.com.pl...
    > W jakim banku sciagnne dolary lub euro na moje konto z kart klientow z
    > zagranicy ?? czy musze miec zezwolenie NBP ? witek

    W serwisie www.payU.pl ale to niedokladnie to o co pytasz (prawie jak w tym
    dowcipie o rozdawaniu samochodow na wiadomym placu...;-).
    Tzn. oni beda placic w dolarach czy innych euro swoimi kartami kredytowymi,
    ale ty dostaniesz zlotowki na swoje konto.

    --
    Pozdrowienia
    ---