  • 1. Data: 2002-12-30 21:29:46
    Temat: [Telepekao] Kiedy ostatnie operacje?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Cześć,

    Jak pamięcią sięgam ;), kiedyś ostatnie wpływy potrafiły
    pojawić się w Telepekao na koncie nawet o 22-ej.

    Jak jest teraz? Czy zmieniło się coś pod tym względem?
    Do której godziny faktycznie mogą pojawiac się ostatnie
    wpływy?

    Pozdro,
    Szy.

  • 2. Data: 2002-12-31 12:38:35
    Temat: Re: [Telepekao] Kiedy ostatnie operacje?
    Od: Maciej <d...@N...poczta.fm>

    In article <c...@s...nitka.pl>, Szymon Nitka wrote:

    > Cześć,
    >
    > Jak pamięcią sięgam ;), kiedyś ostatnie wpływy potrafiły
    > pojawić się w Telepekao na koncie nawet o 22-ej>
    > Jak jest teraz? Czy zmieniło się coś pod tym względem?

    Zawsze pieniazki pojawiaja sie po 21:00 (EurokontoWWW), niezaleznie kiedy
    je do banku wplacisz. Kiedy bylo to szybciej praktycznie od razu jak sie
    wplacilo, a teraz przetrzymuja jak najdluzej. Oprcentowanie pierwszego
    konta elektronicznego wynosi od 2.01 : 0,50%!

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-12-31 13:19:32
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "Maciej" <d...@N...poczta.fm> wrote:

> [...]
    > wplacilo, a teraz przetrzymuja jak najdluzej. Oprcentowanie pierwszego
    > konta elektronicznego wynosi od 2.01 : 0,50%!

    Piszę o koncie firmowym - tam pieniądze są zwykle
    wcześniej niż 21 o której piszesz.

    A że ostatnimi czasy rzadko pojawiały się wieczorem,
    jak kiedyś, to pytam, czy coś się zmieniło, czy może
    wcześniejszą pocztą wszystkie moje przelewy chodzą :].

    Szy.

  • 4. Data: 2003-01-01 14:07:30
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <d...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Zawsze pieniazki pojawiaja sie po 21:00 (EurokontoWWW), niezaleznie kiedy
    > je do banku wplacisz. Kiedy bylo to szybciej praktycznie od razu jak sie
    > wplacilo, a teraz przetrzymuja jak najdluzej.

    nie prawda
    są praktycznie od razu ( sporadycznie później )
    zależy od jednostki gdzie wpłacasz

    Ps
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    --