  • 1. Data: 2002-12-30 19:54:43
    Temat: Up side down ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Hehe... znazlem stronke z prywatnym rankingiem @-bankow. Chyba wiele osob z
    pbb nie zgodzi sie z taka kolejnoscia ;)

    <cite>
    [...]dokonałam oceny, która ustawiła banki w następującej kolejności (od
    najlepszego do najgorszego):
    1.Lukas Bank
    2.LG Petro Bank
    3.Fortis Bank
    4.Kredyt Bank
    5.Integrum BGŻ
    6.Nordea Bank
    7.BPH PBK
    8.Citibank
    8.BZ WBK
    10.Volkswagen
    10.mBank
    12.BRE Bank
    13.Inteligo
    </cite>

    Calosc pod
    http://wms.mat.agh.edu.pl/~fortuna/prace/fin/ebanki/
    pawelczyk.html

    Maciej

  • 2. Data: 2002-12-30 20:09:41
    Temat: Re: Up side down ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    I jeszcze troche ocen naszych bankow ;)
    http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&q=+site:wms.mat.agh.edu.pl+lg+bank+%C5%BCyczenia

    Maciej

  • 3. Data: 2002-12-30 20:21:46
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002 21:09:41 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >I jeszcze troche ocen naszych bankow ;)
    >http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=U
    TF-8&q=+site:wms.mat.agh.edu.pl+lg+bank+%C5%BCyczeni

    Daj spokoj, przeciez to oceny robione na podstawie wersji demo ebankow
    :D !
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2002-12-30 20:27:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Daj spokoj, przeciez to oceny robione na podstawie wersji demo ebankow
    > :D !
    > --

    A z jakiej wersji moze korzystac osoba, ktora dopiero ma zadecydowac o banku
    dla siebie? Nie kazdy chce kupic kota w worku ;).
    Jak sie okazuje wersje demo tez sa wazne. Ciekawe jakie banki jeszcze ich
    nie maja... ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2002-12-30 20:38:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002 21:27:02 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >A z jakiej wersji moze korzystac osoba, ktora dopiero ma zadecydowac o banku
    >dla siebie?

    No to dla siebie. Ale z publikowania jakichs zestawien tylko na takiej
    podstawie to IMO nic sensownego nie wynika.

    >Ciekawe jakie banki jeszcze ich
    >nie maja... ;)

    Dobrze wiesz jakie, np MultiBank :/

  • 6. Data: 2002-12-30 21:29:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Hehe... znazlem stronke z prywatnym rankingiem @-bankow. Chyba wiele osob
    > pbb nie zgodzi sie z taka kolejnoscia ;)

    Dziwisz sie ? ;-)) Faktycznie zgodnie z subject'em: "Up side down", gdyby
    nie to, ze citi jest w srodku stawki ;-)))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 7. Data: 2002-12-30 23:57:07
    Od: e...@p...onet.pl

    > Hehe... znazlem stronke z prywatnym rankingiem @-bankow. Chyba wiele osob z
    > pbb nie zgodzi sie z taka kolejnoscia ;)

    de gustibus non disputandum... ;)
    mnie rzucilo sie w oczy, ze ten ranking wykazuje w moim odczuciu silna
    _odwrotna_ korelacje z ryzykiem kredytowym. pewnie autor patrzyl glownie na
    oprocentowanie...

  • 8. Data: 2002-12-31 16:40:22
    Od: "MarKoz" <j...@o...pl>

    > [...]dokonałam oceny, która ustawiła banki w następującej kolejności
> [...]

    jakas paranoja

    rozumiem ze to byl tekst sponsorowany

  • 9. Data: 2003-01-02 21:59:17
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

> [...]
    >
    > <cite>
    > [...]dokonałam oceny, która ustawiła banki w następującej kolejności (od

    Jesli masz na mysli LGnet to musze Ci powiedziec, ze bardzo sie mylisz
    stawiajac ten bank w pierwszej dziesiatce.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856