  • 1. Data: 2004-10-28 18:42:16
    Temat: Postawienie bankomatu
    Od: "mehau" <m...@n...samochody.org>

    Witam

    Jestem przedstawicielem samorzadu studentow pewnej uczelni :)
    Chcemy postawic bankomat w budynku wydziału. Wpierw jednak musze przedstawic
    problem dziekanowi.
    Czy ktos sie orientuje jaka jest procedura załatwiania i jakie kryteria
    trzeba spełniac, by bank zechciał takie urzadzenie zamontowac ??

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2004-10-28 18:46:20
    Temat: Re: Postawienie bankomatu
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

> [...]
    > Czy ktos sie orientuje jaka jest procedura załatwiania i jakie kryteria
    > trzeba spełniac, by bank zechciał takie urzadzenie zamontowac ??

    Jest jedno podstawowe kryterium - bankowi musi się to opłacać = ludzie muszą
    z tego bankomatu często korzystać.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-10-28 18:46:35
    Od: "mehau" <m...@n...samochody.org>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości

    > Jest jedno podstawowe kryterium - bankowi musi się to opłacać = ludzie
    > muszą z tego bankomatu często korzystać.

    Tyle to i ja wiem :) A o czestotliwosc wybierania kasy bylbym spokojny :)

  • 4. Data: 2004-10-28 19:24:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mehau napisał:

> [...]
    > Czy ktos sie orientuje jaka jest procedura załatwiania i jakie kryteria
    > trzeba spełniac, by bank zechciał takie urzadzenie zamontowac ??

    Przede wszystkim trzeba znalezc zainteresowany bank. Albo pogadac z
    Euronetem.

    Co do wymagan, to banki lubia gdy bankomaty sa dostepne cala dobe, wiec
    odpowiednie miejsce, gdzie da sie wystawic bankomatowego ryja na
    zewnatrz. Do tego reszta banakomatu powinna byc chroniona (alarmy,
    osobne pomieszczenie) i latwo dostepna dla magikow ze strzelbami i
    gotowka (czyli krazenie przez 10 minut po ciasnych korytarzach odpada).
    Oczywiscie miejsce powinno byc w miare mozliwosci latwo dostepne dla
    publicznosci, takze tej niestudenckiej.

    Ot tak po prostu. Oczywiscie najwazniejsze kryterium to obroty.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-10-28 20:40:16
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "mehau" <m...@n...samochody.org> napisał w wiadomości
    > Tyle to i ja wiem :) A o czestotliwosc wybierania kasy bylbym spokojny :)

    tylko tak ci sie wydaje, na co moze liczyc bank stawiajacy urzadzenie i
    lacze za kupe szmalu na uczelni ? ze w bankomacie bedzie brakowac
    najdrobniejszych banknotow ?
    szczerze watpie czy jakikolwiek bank postawi bankomat na terenie uczelni,
    obrot drobnymi malo kogo interesuje, zeby to sie oplacalo to musi byc tam
    jakis element handlowy, np nocny sklep z alkoholem w poblizu bankomatu -
    rokowal by pewnie jakies szanse, tylko zastanawiam sie czy samorzad
    studencki powinien dbac o ten wlasnie element zycia :-)

  • 6. Data: 2004-10-28 22:15:55
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Krab,

    W Twoim liście datowanym 28 października 2004 (22:40:16) można przeczytać:

    > szczerze watpie czy jakikolwiek bank postawi bankomat na terenie uczelni,
    > obrot drobnymi malo kogo interesuje, zeby to sie oplacalo to musi byc tam

    Nie ma co wątpić bo to nic dziwnego - na PWr są 3 bankomaty (2 BZ WBK
    i 1 PKO BP) w odległości jakichś 100 metrów od siebie. Stoją już od
    paru lat i jakoś im się to opłaca.

    > jakis element handlowy, np nocny sklep z alkoholem w poblizu bankomatu -
    > rokowal by pewnie jakies szanse,

    Melduję że sklepu nocnego w pobliżu w/w brak :)

    pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N. konlin[at]post.pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Ooooooooh I need a dirty woman
    Ooooooooh I need a dirty girl"

  • 7. Data: 2004-10-28 22:56:27
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma co wątpić bo to nic dziwnego - na PWr są 3 bankomaty (2 BZ WBK
    > i 1 PKO BP) w odległości jakichś 100 metrów od siebie. Stoją już od
    > paru lat i jakoś im się to opłaca.

    no coz :-) zaloze sie ze w ich postawieniu zadzialal sentyment jakiegos
    absolwenta, a tego nie da sie niczym mierzyc, to jakby uklad i znajomosci
    :-)
    ps
    nie znam terenu, wiec nie moge sie wypowiedziec co do oplacalnosci, powiem
    tylko, ze duzo oddzialow lokalnych bankow roznych, zabiega o przyznanie
    bankomatu dodatkowego (niekoniecznie w ich bliskosci) i dostaja odmowy,
    mimo, ze pod ich bankomatami tworza sie czasem spore kolejki, jak widac nie
    zawsze dziala ekonomia a jedynie powyzsze :)

  • 8. Data: 2004-10-28 23:13:26
    Od: "Student" <p...@b...pl>

    U mnie na uczelni jest oddział banku śląskiego, jego bankomat, a w innym
    miejscu uczelni bankomat bph. Więc raczej są.

  • 9. Data: 2004-10-29 08:13:10
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dowiedz się, w którym banku uczelnia ma swój rachunek podstawowy i w ten bank
    uderzaj.
    JaC

  • 10. Data: 2004-10-29 09:08:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no coz :-) zaloze sie ze w ich postawieniu zadzialal sentyment
    > jakiegos absolwenta, a tego nie da sie niczym mierzyc, to jakby uklad
    > i znajomosci :-)

    Możliwe :-) MY (z Pwr) jesteśmy wszędzie ;-)

    > ps
    > nie znam terenu, wiec nie moge sie wypowiedziec co do oplacalnosci,

    Podejrzewam, że jednak są opłacalne - tam się straaaszne ilości ludzi
    przewijają.