  • 1. Data: 2004-10-28 15:28:29
    Temat: mBank i wyciagi historyczne
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    padlem ofiara oszustwa ;]

    klikam sobie na "Karty Kredytowe"
    dalej "Wyciagi histowyczne"
    Widze ladna liste
    Lista ostatnich dwunastu wyciągów

    Numer wyciągu Data otwarcia wyciągu Data zamknięcia wyciągu Saldo
    wyciągu
    Minimalna kwota
    spłaty Akcja

    4 31-08-2004 28-09-2004 512,81 30,00 Kopia wyciągu
    3 29-07-2004 30-08-2004 724,71 36,23 Kopia wyciągu

    no i teraz chcemy sobie obejrzec wyciag w wersji elektronicznej
    klikamy "Kopia wyciagu" i radoscie sie dowiadujemy ze zamowilismy wyciag
    papierowy za 5zl.
    a zeby zobaczyc to co chcielismy trzeba kliknac na dacie

    haloo,cos tu nie tak, moze dorobmy pozycje "Zobacz Wyciagi" i niech pobiera
    100zl jako
    zamowienie 20 wyciagow hurtem w wersji papierowej po 5zl kazdy

    dla mnie to Cios ponizej Pasa, powinno byc albo wyraznie zaznaczone co to
    "Kopia wyciagu"
    a juz calkiem powinno byc jakies potwierdzenie TAK/NIE. Glupi JavaScript
    obsluguje Confirme
    ale widac komus zalezalo na robieniu klienta na szaro

    WSTYD Panie mBank

  • 2. Data: 2004-10-28 15:54:54
    Temat: Re: mBank i wyciagi historyczne
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsluguje Confirme
    > ale widac komus zalezalo na robieniu klienta na szaro

    pisalem o tym kilka zaledwie dni temu
    - nalezy zadzwonic i zlozyc reklamacje - zadanie anulowania transakcji
    dokonanej przez internet
    - pani zgodnie z rozkazem wodzow mowi ze to niemozliwe, mimo to zadamy
    przyjecia reklamacji - powolujac sie na ustawe o operacjach zdalnych -
    zamowienie internetowe
    - pieniadze zostana ci zwrocone, a kopie i tak otrzymasz do domu

    jesli by sie stawiali okoniem - wygrywasz przed kazdym urzedem bez zadnego
    problemu
    ps
    mbank jest suczka ! (podbno - tak twierdza ichni wodzowie - pewnie wiedza z
    doswiadczenia ;-)))