  • 1. Data: 2004-10-28 15:02:18
    Temat: Re: PKO BP ONLINE kiedy?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-28, Kasia i Kawa <k...@x...wp.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Wie ktoś może kiedy w końcu ten bank wprowadzi dostęp do konta przez
    > internet?

    Przecież ma - nazywa się to Inteligo :)
    PKO będzie integrować swoje systemy z Inteligo - to będzie platforma
    internetowa banku..IMHO :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2004-10-28 15:03:33
    Temat: PKO BP ONLINE kiedy?
    Od: "Kasia i Kawa" <k...@x...wp.pl>

    Witam,

    Wie ktoś może kiedy w końcu ten bank wprowadzi dostęp do konta przez
    internet?

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2004-10-28 15:06:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Przecież ma - nazywa się to Inteligo :)
    > PKO będzie integrować swoje systemy z Inteligo - to będzie platforma
    > internetowa banku..IMHO :)

    Prawdopodobnie juz w listopadzie bedzie dostep do superkont. A Inteligo to
    tutaj tylko know-how dalo, wiec nie mieszaj.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-28 15:37:35
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > Prawdopodobnie juz w listopadzie bedzie dostep do superkont. A Inteligo to
    > tutaj tylko know-how dalo, wiec nie mieszaj.
    [ciach]

    Uchyl rąbka tajemnicy, powiedz coś wiecej na ten temat...

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 5. Data: 2004-10-28 16:49:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bogusz <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Uchyl rąbka tajemnicy, powiedz coś wiecej na ten temat...

    Ja nic nie wiem i zapomnialem co slyszalem ;)
    Na rynku bylo juzpelno plotek o terminie uruchomienia. Ostatni termin ktory
    slyszalem to poczatek listopada.
    BTW Cos kurde BOS niepewny ze startem z poczatkiem listopada niestety...
    Mam nadzieje, ze jednak wystartuje :)

  • 6. Data: 2004-10-28 16:56:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Na rynku bylo juzpelno plotek o terminie uruchomienia. Ostatni termin
    > ktory slyszalem to poczatek listopada.

    A ja slyszalem o czerwcu, tylko nie pamietam, ktorego roku... 2002?
    2001?

    MJ

  • 7. Data: 2004-11-01 13:35:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michal Jankowski napisał:

    > A ja slyszalem o czerwcu, tylko nie pamietam, ktorego roku... 2002?
    > 2001?

    W 5-tym kwartale ;-)

    K.

  • 8. Data: 2004-11-02 14:33:53

> [...]