  • 11. Data: 2004-10-29 09:45:43
    Temat: Re: Postawienie bankomatu
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Krab dnia 2004-10-29 00:56 napisał(a) co następuje:

    > no coz :-) zaloze sie ze w ich postawieniu zadzialal sentyment jakiegos
    > absolwenta, a tego nie da sie niczym mierzyc, to jakby uklad i znajomosci

    AGH: bankomat BPH i PKO BP (obok siebie na jednej ścianie), Pekao SA
    (300 metrów dalej), Euronet (kolejne 300 metrów dalej, ale obok hotelu
    Polonez).

    Dużo tych sentymentów ;-)

    --
    Marek

  • 12. Data: 2004-10-29 10:10:30
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > AGH: bankomat BPH i PKO BP (obok siebie na jednej ścianie), Pekao SA
    > (300 metrów dalej), Euronet (kolejne 300 metrów dalej, ale obok hotelu
    > Polonez).
    >
    > Dużo tych sentymentów ;-)

    Ja też nie sądzę, żeby to były sentymenty.

    Student -> absolwent -> potencjalny dobrze zarabiający klient.
    Bankomat -> darmowe wypłaty -> konto.

    Jacek

  • 13. Data: 2004-10-29 11:34:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dowiedz się, w którym banku uczelnia ma swój rachunek podstawowy i w ten
    bank uderzaj.

    To nie ma byc bankomat dla uczelni tylko dla studentow...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2004-10-29 12:56:04
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości
    > Jest jedno podstawowe kryterium - bankowi musi się to opłacać = ludzie
    > muszą z tego bankomatu często korzystać.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    Można powiedzieć, że znając na ogół zerową akceptowalność kart na uczelni (w
    sklepiku, automacie na napoje, ksero itp) bankowi teoretycznie powinno się
    opłacać. Tyle, że studenci raczej chcieliby wyjmować mniejsze kwoty. Nigdy
    nie miałem do czynienia z podobnym problemem, ale myślę, że bankowi chyba
    lepiej opłaci się namówić właścicieli sklepików, ksero itp do instalacji
    POS-ów.

  • 15. Data: 2004-10-29 17:32:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > bank uderzaj.
    >
    > To nie ma byc bankomat dla uczelni tylko dla studentow...

    Mnie też się wydaje, że to jednak może mieć znaczenie.

  • 16. Data: 2004-10-29 19:57:43
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    > AGH: bankomat BPH i PKO BP (obok siebie na jednej ścianie), Pekao SA
    > (300 metrów dalej), Euronet (kolejne 300 metrów dalej, ale obok hotelu
    > Polonez).
    >
    > Dużo tych sentymentów ;-)

    Politechnika Rzeszowska - bankomat PKO BP :-)

  • 17. Data: 2004-10-29 21:43:44
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Krab" <_...@h...pl__> schrieb im Newsbeitrag

    > no coz :-) zaloze sie ze w ich postawieniu zadzialal sentyment jakiegos
    > absolwenta, a tego nie da sie niczym mierzyc, to jakby uklad i znajomosci
    > :-)

    chryste panie kolejny 'spiskowiec'
    przejdz sie na PW albo SGH. nie pamietam czy na uniwerku cos stoi - jesli
    mialbym sie zakladac, to obstawilbym ze tak.
    echhh.
    rafal urbanelis

  • 18. Data: 2004-10-29 21:49:16
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-29 23:43, kiedy Rafal Urbanelis
    napisał(a) co następuje:
    nie pamietam czy na uniwerku cos stoi - jesli
    > mialbym sie zakladac, to obstawilbym ze tak.

    Wygrał byś...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 19. Data: 2004-10-30 07:13:50
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Gęsto obstawiona przez PeKaO SA
    BTW świetnie rozegrali obsługę finansową uczelni.
    JaC

  • 20. Data: 2005-01-01 17:47:11
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie ma co wątpić bo to nic dziwnego - na PWr są 3 bankomaty (2 BZ WBK
    > i 1 PKO BP) w odległości jakichś 100 metrów od siebie. Stoją już od

    To że wypłaty sa drobne - to tym lepiej dla banku. Mniejsze pieniązki mrozi.
    Ważne aby wypłat było sporo !! i to najlepiej z obcych banków.
    Te na PWr .... zarabiają na siebie :) wielu nie tylko studentów z nich
    korzysta.

    Tomasz