  • 1. Data: 2002-06-07 15:38:18
    Temat: Ponownie o KB24
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Przepraszam że wracam do KB24 ale nie mogę się powstrzymać. Mam do niego
    dostęp od 3 dni i już mam go dość. Do tej pory wykonałem jeden przelew i
    raz (dzisiaj ok. 9.00) pobierałem pieniądze z bankomatu. Wczoraj operacja
    przelewu jeszcze była w historii rachunku, ale dzisiaj już jej tam nie ma. Z
    pobrania pieniędzy w bankomacie w historii rachunku nie ma ani śladu, choć
    minęło już blisko 9 godzin. To po co mi to KB 24, jeżeli stan konta który
    mi pokazuje i wszystkie operacje są fikcją od dawna nieaktulaną. W tym
    przypadku po staremu najlepszy jest kalkulator i ołówek, którym po każdej
    operacji sam muszę aktualizować stan konta. A całość chodzi jakby była
    zanurzona w gęstym oleju.

  • 2. Data: 2002-06-07 16:22:15
    Temat: Re: Ponownie o KB24
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    operacja
    > przelewu jeszcze była w historii rachunku, ale dzisiaj już jej tam nie ma.
    Podobna sytuacja zdarzyła mi się w dwóch zgoła róznych bankach. Z przyczyn
    historycznych,
    posiadam rachunek w BPH PBK z dostępem przez internet. Pewnego dnia wpadłem
    w niewielki
    debet. Jak tylko zauwazyłem zrobiłem przelew z mBanku. Dnia następnego
    loguję się na stronę gdzieś
    koło 11.30 i widzę, że przelew już zaksięgowany a saldo dodatnie. Ponowne
    logowanie 2 godziny
    później i co widzę ... saldo znowu ujemne. Kolejne logowanie wieczorem i tym
    razem saldo dodatnie.
    Coś im chyba middleware pomiędzy Profile'em a serwisem www nie działa
    najlepiej. Drugi przykład to Lukas.
    Zrobiłem cztery przelewy i dzień później sprawdzam historię rachunku. Widzę,
    że saldo jest OK, ale po
    czterech przelewach ani śladu. Dzwonię na infolinię. Po połączeniu z
    operatorem i pięciu minutach oczekiwania
    okazuje się, że problem jest wiekszego kalibru. Po dwóch godzinach
    oddzwaniają (tu przyznaję, że szybko się
    uwineli) i mówią że już wszystko jest OK. Na pytanie co się stało otrzymuję
    odpowiedź, że w jakiś niezrozumiały
    sposób dane się zaktualizowały niezbyt poprawnie - ach te systemy.

    OMS Diver

  • 3. Data: 2002-06-07 19:34:45
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@p...onet.pl>

    Figaro wrote:

> [...]
    > przypadku po staremu najlepszy jest kalkulator i ołówek, którym po każdej
    > operacji sam muszę aktualizować stan konta. A całość chodzi jakby była

    Ja tam przelew raz na miesiąc pewną kwotę, czasami w
    historii pojawia się raz ten przelew, a czasami jest
    księgowany dw razy. Szkoda tylko że saldo jest zawsze tylko
    raz zwiększane ;-)))

    MJ