  • 1. Data: 2010-07-06 16:05:03
    Temat: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Chce wynajac samochod w turcji, wymagaja KK, ja nie mam i miec nie chce.

    Czy moge wyrobic Debetowa karta visa classic w Polsce i udac ze to kredytowka?

    Czy to przejdzie? Czy jest 1% szans ze to wykryja?

    Podobno na debetowkach jest napisane debit.

    Ktora karta w polsce mozecie polecic?

  • 2. Data: 2010-07-06 16:31:14
    Temat: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    WW3 pisze:
    > Witam,
    >
    > Chce wynajac samochod w turcji, wymagaja KK, ja nie mam i miec nie chce.

    W Turcji? Nie prościej ukraść? :)

    Pzdr
    Ranger

  • 3. Data: 2010-07-06 17:14:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WW3 wrote:
    > Witam,
    >
    > Chce wynajac samochod w turcji, wymagaja KK, ja nie mam i miec nie chce.
    >
    > Czy moge wyrobic Debetowa karta visa classic w Polsce i udac ze to kredytowka?

    tak.
    pekao sa visa classic.
    bzwbk tez ma,
    bylo to juz jakis czas temu.

    > Czy to przejdzie? Czy jest 1% szans ze to wykryja?

    nie ma co wykrywac.

    > Podobno na debetowkach jest napisane debit.
    nie na wszystkich

    > Ktora karta w polsce mozecie polecic?

    j.w.

    przy czym jak bedziesz wynajmowal samochod, to wez do tego od razu
    ubezpieczenie. wyjdzie drozej, ale taniej. Bo taka karta nie daje ci w
    razie draki ubezpieczenia. kredytowki zwykle maja takowego "AC" w
    pakiecie jesli pałcisz kartą.
    Po za tym kredytowka jest duzo bezpieczniejsza od debetowej. wydajesz
    nie swoja kasa w razie sporu jak ci ktoś coś skubnie.
    Upierasz sie przy "niemaniu" bo ksiądz probosz tak powiedział, czy masz
    jakies inne rozsądne argumenty?

  • 4. Data: 2010-07-06 17:14:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ranger wrote:

    > W Turcji? Nie prościej ukraść? :)

    chyba jemu właśnie.

  • 5. Data: 2010-07-06 19:08:48
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > tak.
    > pekao sa visa classic.
    > bzwbk tez ma,
    > bylo to juz jakis czas temu

    Ok, dzieki.

    Czyli rozumiem ze nie ma roznicy w kartach kredytowych i debetowych zadnej, poza
    faktem ze wydajemy swoje lub banku pieniadze, dzialaja w 100% tak samo?

    > Upierasz sie przy "niemaniu" bo ksiądz probosz tak powiedział, czy masz
    > jakies inne rozsądne argumenty?

    Jesli mam byc szczery - bo nie dostane. Mam nasrane w biku a nawet pod
    kaucje/lokate sprawdzaja bik wiec nie chce probowac.

    Pozdr

  • 6. Data: 2010-07-06 19:18:56
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > i tak i nie. Działają tak samo, ale jedne mogą więcej inne mniej.

    Tzn ? Draze temat bo chce jakoby "oszukac" wypozyczalnie ktora zapiera sie, jak
    zreszta 99% wszystkich ze "credit cards only, not debit". Wiec nie ma szans ze
    dojda/sprawdze iz to debetowa nie kredytowa? Bo jesli jest chocby 4% to sobie
    daruje, to chyba podpada pod oszustwo?

  • 7. Data: 2010-07-06 19:22:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    http://www.kartyonline.net/

    > Jesli mam byc szczery - bo nie dostane. Mam nasrane w biku a nawet pod
    > kaucje/lokate sprawdzaja bik wiec nie chce probowac.

    no to faktycznie nie dostaniesz.

    visa classic z pekao sa to taka karta podpieta do oddzielnego konta w
    tym banku.
    Ile wpłacisz tyle możesz wydać.
    Czyli debetowa. Z tym, że jest kart wypukłą, więc dla zwyklego zjadacz
    chleba wygląda jak kredytowa i w zasadzie wszystkie systemu tak ją
    właśnie widzą.
    Bez problemu zapłacisz i w internecie i przez reczne wklepanie numeru
    czy tez zostawienie numeru karty "na żelazku".

  • 8. Data: 2010-07-06 19:53:21
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    nie mozna nią zapłacić np na www.o2.co.uk :/

    --
    mariusz

  • 9. Data: 2010-07-06 20:15:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WW3 wrote:

    > Tzn ?

    podaem link do poczytania o kartach.

    > Draze temat bo chce jakoby "oszukac" wypozyczalnie ktora zapiera sie, jak
    > zreszta 99% wszystkich ze "credit cards only, not debit".

    przejdzie.

    > Wiec nie ma szans ze
    > dojda/sprawdze iz to debetowa nie kredytowa?

    Nie.

    > Bo jesli jest chocby 4% to sobie
    > daruje, to chyba podpada pod oszustwo?

    co ma podpadać pod oszustwo. Że masz kartę i nie musisz sie na nich znac?
    Doajesz kartę, albo wypożyczą, albo nie.
    Tylko jak ci ten samochod zwiną, to pamietaj, że w całości koszty
    pokrywasz ty.

  • 10. Data: 2010-07-06 20:16:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mariusz wrote: