    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Date: Tue, 06 Jul 2010 12:14:31 -0500

    WW3 wrote:
    > Witam,
    >
    > Chce wynajac samochod w turcji, wymagaja KK, ja nie mam i miec nie chce.
    >
    > Czy moge wyrobic Debetowa karta visa classic w Polsce i udac ze to kredytowka?

    tak.
    pekao sa visa classic.
    bzwbk tez ma,
    bylo to juz jakis czas temu.

    > Czy to przejdzie? Czy jest 1% szans ze to wykryja?

    nie ma co wykrywac.

    > Podobno na debetowkach jest napisane debit.
    nie na wszystkich

    > Ktora karta w polsce mozecie polecic?

    j.w.

    przy czym jak bedziesz wynajmowal samochod, to wez do tego od razu
    ubezpieczenie. wyjdzie drozej, ale taniej. Bo taka karta nie daje ci w
    razie draki ubezpieczenia. kredytowki zwykle maja takowego "AC" w
    pakiecie jesli pałcisz kartą.
    Po za tym kredytowka jest duzo bezpieczniejsza od debetowej. wydajesz
    nie swoja kasa w razie sporu jak ci ktoś coś skubnie.
    Upierasz sie przy "niemaniu" bo ksiądz probosz tak powiedział, czy masz
    jakies inne rozsądne argumenty?