  • 1. Data: 2010-07-06 13:52:52
    Temat: Bank zwrócił pieniądze z zapłatę kartą
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Dziwna sytuacja mi się zdarzyła. W tamtym miesiącu płaciłem za paliwo
    kartą. W systemie ING środki zostały zablokowane, a po tygodniu saldo
    powiększyło się o ich wartość - zostały zwrócone pieniądze za tą
    transakcję. Minął już miesiąc. O co tu chodzi?

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 2. Data: 2010-07-06 14:25:23
    Temat: Re: Bank zwrócił pieniądze z zapłatę kartą
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 06 Jul 2010 15:52:52 +0200, krzysiek napisał(a):

> [...]
    > powiększyło się o ich wartość - zostały zwrócone pieniądze za tą
    > transakcję. Minął już miesiąc. O co tu chodzi?

    Był taki wątek niedawno, poszukaj.

    W skrócie - bank zwolnił blokadę (bo musiał), ale pośrednik jeszcze nie
    pobrał pieniędzy. Ma na to pół roku AFAIR.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-07-06 20:29:47
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 6 Lip, 16:25, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  W skrócie - bank zwolnił blokadę (bo musiał), ale pośrednik jeszcze nie
    > pobrał pieniędzy. Ma na to pół roku AFAIR.

    Z tego co ja słyszałem, to ma na to dwa lata.

  • 4. Data: 2010-07-06 20:42:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m1ch4l.j wrote:

    > Z tego co ja słyszałem, to ma na to dwa lata.

    VISa i MC daja krótsze terminy.