  • 1. Data: 2010-07-06 20:13:04
    Temat: Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jaki bank z pośród tych "znanych i pewnych" oferuje teraz majwyższe
    oprocentowanie kont oszczędnościowych?
    Widziałęm że eurobank daje do 15 kont oszczędnościowych w ramach konta
    osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.
    Czy jest coś lepszego na chwile obecną?

  • 2. Data: 2010-07-06 20:28:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-06 22:13, Norbert wrote:
> [...]
    > Widziałęm że eurobank daje do 15 kont oszczędnościowych w ramach konta
    > osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.

    http://www.bankier.pl/kalkulatory/konta-oszczednosci
    owe/

    w przypadku KB - pamietaj, ze trzeba miec ROR + otworzysz tylko w
    placowce i tylko jednen rachunek na klienta :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2010-07-07 04:33:01
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-06 22:13, Norbert pisze:
> [...]
    > Widziałęm że eurobank daje do 15 kont oszczędnościowych w ramach konta
    > osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.

    OF 4.5 bezbelkowo

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 4. Data: 2010-07-07 06:22:36
    Od: krzysiek <a...@m...net>

> [...]
    > Widziałęm że eurobank daje do 15 kont oszczędnościowych w ramach konta
    > osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.

    ING w promocji chyba do końca września 5% z możliwością wypłat pieniędzy
    na ROR bez żadnych limitów i opłat.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 5. Data: 2010-07-07 07:06:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 06:33:01 +0200, Młotkowy napisał(a):

    > OF 4.5 bezbelkowo

    Ale zapomniałeś dodać, że to czasowa promocja (o ile dobrze pamiętam).

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-07-07 09:41:37
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    oszczÄ&#65533;noĹ&#65533;iowych w ramach konta

    > http://www.bankier.pl/kalkulatory/konta-oszczednosci
    owe/

    > w przypadku KB - pamietaj, ze trzeba miec ROR + otworzysz tylko w
    > placowce i tylko jednen rachunek na klienta :)

    Zdecydowanie odradzam usługi firm (w tym KB SA), które rzucają każdej grupie
    swoich Klientów osobną, 20- czy 50-stronicową tabelę opłat i prowizji (i to
    drobnym drukiem). A potem sami ze sobą mają problem z jej interpretacją, np.
    przy wpłacie osoby fizycznej (która nie jest Klientem banku) na konto firmowe
    w innym oddziale banku.

    Odpowiadając na post Twórcy wątku: Wymieniony przez Ciebie bank oferuje konto
    oszczędnościowie zupełnie za darmo z jedną darmową wypłatą w kasie w ciągu
    miesiąca. Jeżeli zdeponujesz tam min. 10000 PLN albo będziesz
    wpłacał/przelewał do nich min. 800 PLN miesięcznie - to pakiet online do niego
    też będzie za darmo (razem z kartą VE do konta głównego za skromne 95
    gr/mies.). Darmowy tokenGSM działa bez problemu. Przed jego 'wydaniem' należy
    mieć poprawnie skonfigurowane połączenia WAP/GPRS i aktywne wiadomości
    sieciowe (push) - o czym wspominają na swojej stronie. Pracownicy często
    zapominają o tej drugiej 'usłudze'.

    Cudny był jeszcze Alior z lokatą nocną dla połowy zdeponowanych środków (ale
    teraz mają tam śmieszne oprocentowanie).

  • 7. Data: 2010-07-07 10:01:02
    Od: Sebastian <n...@n...com>

> [...]
    > Widziałęm że eurobank daje do 15 kont oszczędnościowych w ramach konta
    > osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.

    Polbank 5,5%, dodatkowo z dzienną kapitalizacją.
    Do 3 kont Mocno Oszczędzających, wszystko może być za darmo jeśli założy
    się się darmowy ROR. Karta debetowa też za darmo.

    Open Finace znowu obniżył oprocentowanie na Lokacie Optymalnej i Polbank
    zrobił się bezkonkurencyjny.
    Sebastian

  • 8. Data: 2010-07-07 12:29:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Norbert" <n...@M...com> wrote in message
> [...]
    > Widziałęm że eurobank daje do 15 kont oszczędnościowych w ramach konta
    > osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.

    Meritum, k. z dzienna kapitalizacja i jedna wyplata darmowa-4.5%, trzeba
    chyba posiadac ror-ale ten jest bezplatny.

  • 9. Data: 2010-07-08 05:35:30
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

> [...]
    > się się darmowy ROR. Karta debetowa też za darmo.
    >
    > Open Finace znowu obniżył oprocentowanie na Lokacie Optymalnej i Polbank

    Nie wiem jak teraz, ale swego czasu Polbank miał katastrofalny system
    internetowy. Sam nie korzystałem, jednak mnóstwo osób narzekało na grupie.
    Biorąc pod uwagę, iż depozyty gwarantuje rząd grecki to też jakoś tak
    średnio korci. No chyba, że i w ten materii coś się zmieniło.

  • 10. Data: 2010-07-08 07:28:20
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-07-08 07:35, Szymon pisze:
    [...]
> [...]
    > Biorąc pod uwagę, iż depozyty gwarantuje rząd grecki to też jakoś tak
    > średnio korci. No chyba, że i w ten materii coś się zmieniło.

    System internetowy bardzo się poprawiał, dalej żadna rewelacja ale da
    się korzystać. Niemcy już zadecydowali, że bardziej im się opłaca
    zapłacić za rozrzutność Greków niż dopuścić do trzęsienia ziemi w
    strefie euro. Oczywiście wszystkich oszczędności bym tam nie lokował.

    Sebastian