  • 1. Data: 2009-05-27 10:37:51
    Temat: Polecaj mBank - naiwniaku
    Od: r...@g...com

    Witam
    Wziąłem udział w promocji mbanku i poleciłem go paru osobom.
    Skusiły mmnie fajne nagrody.
    Na koniec okazało się, że załapałem się na zestaw głośników 5+1
    Logitech.
    Podobno Logitech skończyły się u dystrybutora więc rozdają coś
    podobnej klasy i podobnej wartości.

    Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
    Głośniki firmy Easy Touch :(

    Czujecie klimat?
    To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
    Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-
    \

    Pozdrawiam
    RD

  • 2. Data: 2009-05-27 10:39:33
    Temat: Re: Polecaj mBank - naiwniaku
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <r...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
[...]

    takie nagrody jaki bank.
    george

  • 3. Data: 2009-05-27 10:43:16
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
    > Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-

    odeślij, powiedz że chyba nastąpiła pomyłka i oczekujesz na obiecaną
    nagrodę.
    jeśli dalej będą utrzymywac że "nie" to zaproponuj że możesz sobie sam kupic
    ten "5+1" na ich koszt jesli mają problem z dostawcą. Poproś dane do faktury
    i prześlij im a zwrot poproś przelewem na konto.

    george

  • 4. Data: 2009-05-27 11:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >Głośniki firmy Easy Touch :(
    >Czujecie klimat?
    >To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.

    Naiwny, a to moze byc sprzet z jednej fabryki :-)

    A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim
    Panascanixem, Bose to to nie jest .

    >Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną
    >Nexie :-)

    Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie
    bardziej zadowolony :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-05-27 11:11:01
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 13:05, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie
    > bardziej zadowolony :-)

    Bez przesady ! Niemniej Alfę wybiera się sercem, a nie portfelem i
    rozsądkiem..;-)

  • 6. Data: 2009-05-27 11:11:18
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 27 Maj, 12:37, r...@g...com wrote:

    > Czujecie klimat?
    > To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
    > Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-

    Sprawdz :)

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=399#comm

  • 7. Data: 2009-05-27 11:36:15
    Od: r...@g...com

    On 27 Maj, 13:05, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Naiwny, a to moze byc sprzet z jednej fabryki :-)
    > A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim
    > Panascanixem, Bose to to nie jest .

    Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
    Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

  • 8. Data: 2009-05-27 11:39:22
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 May 2009 13:36:15 +0200, <r...@g...com> wrote:

    > Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
    > Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

    Ja bym wybrał to co lepiej gra. A nie to co się lepiej nazywa.

    RobertP.

  • 9. Data: 2009-05-27 12:24:57
    Od: r...@g...com

    On 27 Maj, 13:39, "RobertP." <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja bym wybrał to co lepiej gra. A nie to co się lepiej nazywa.

    To fakt.
    Tyle, że nie mając obu zestawów przed sobą ciężko ocenić.
    Z własnego doświadczenia (odsłuchując zestawy głośnikowe w
    elektromarketach) wiem, że sensowne brzmienia mają logitech i creativ
    a wśród całej reszty producentów akcesoriów do PC trzeba się mocno
    naszukać, żeby znaleźć coś co przypomina sprzęt audio nie tylko z
    wygladu.

    Niemniej znów odbiegamy w wątek filozoficzny.
    Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

    Pozdrawiam
    RD

  • 10. Data: 2009-05-27 13:00:06

    On 27 Maj, 14:24, r...@g...com wrote:

    > Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.
    >
    > Pozdrawiam
    > RD

    Zaloz konto na forum mbanku(jesli nie masz) i wpisz sie pod linkiem,
    ktory podalem