  • 1. Data: 2005-07-27 05:17:07
    Temat: Kredyt refinansowy a ulga odsetkowa
    Od: Krzysztof Adamski <k...@o...pl>

    Witam,

    Niestety nie znalazlem odpowiedzi na pytanie sformulowane w temacie ?
    Mianowicie - jesli splace kredyt hipoteczny, kredytem refinansowym to
    czy zostanie mozliwosc odliczania sobie ulgi odsetkowej ? (oczywiscie z
    odsetek tego nowego kredytu).

    Dziekuje i pozdrawiam,

    Krzysztof Adamski

  • 2. Data: 2005-07-27 13:16:05
    Temat: Re: Kredyt refinansowy a ulga odsetkowa
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

> [...]
    > Mianowicie - jesli splace kredyt hipoteczny, kredytem refinansowym to
    > czy zostanie mozliwosc odliczania sobie ulgi odsetkowej ? (oczywiscie z

    tez probuje sie tego dowiedziec, pierwsze sygnaly mowia, ze nie, o ile
    to nie bedzie zmiana kredytu w tym samym banku, a rozumiem, ze Ciebie to
    nie dotyczy.

    Ja szukam osob ktore cos takiego zrobily, ale wszyscy ktorzy zmienili
    bank nie mieli juz prawa do ulgi odsetkowej (wczesniej wykorzystali
    "duza" ulge budowlana).

    pozdrawiam,