  • 21. Data: 2009-04-26 06:49:11
    Temat: Re: Polbank - znowu daje ciała
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr Gralak" news:gt0272$fgr$1@inews.gazeta.pl

    > ale dziś i tak mnie dopadli: hasło straciło ważność i trzeba zmienić...
    > noż k... ich mać!
    > :)

    No to teraz ja łapię stan przedzawałowy :) Co ile trzeba zmieniać to hasło
    do systemu?

  • 22. Data: 2009-04-26 08:21:16
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):
    > No to teraz ja Ĺ&#65533;apiÄ&#65533; stan przedzawaĹ&#65533;owy :) Co ile trzeba
    zmieniaÄ&#65533; to hasĹ&#65533;o
    > do systemu?

    Chyba co 2 miesiące.

    --
    Sinus

  • 23. Data: 2009-04-26 11:44:22
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Sinus napisał(a):
    zmieniaÄ&#65533; to hasĹ&#65533;o

    > Chyba co 2 miesiące.

    Hasło logowania wygaśnie w dniu 24/07/2009 18:21

    Czyli co 3 miesiące.

    Ale jest obejście. Przy próbie ręcznej zmiany hasła:

    Hasło nie może być takie samo, jak ostatnie 2 hasła

    Zmieniamy zatem dwa razy pod rząd i znowu mamy nasze ulubione huehue

    durny polbank ;)

    PG

  • 24. Data: 2009-04-27 05:24:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 26 Apr 2009 13:44:22 +0200
    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Hasło nie może być takie samo, jak ostatnie 2 hasła
    >
    > Zmieniamy zatem dwa razy pod rząd i znowu mamy nasze ulubione huehue

    Nie wiem jak jest u mnie, bo rzadko się tam loguje z racji dbania o
    swoje zdrowie ;) jednak mam wrażenie, że po ostatniej modyfikacji hasło
    zostało wydłużone - domyślnie było tylko 8 znaków. I może teraz jak
    jest dłuższe hasło to nie trzeba go tak często zmieniać? Ja mam takie
    wrażenie, ale tak jak wspomniałem, mogę się mylić, bo ograniczam tam
    wizyt do minimum ;)

    Xenocide

  • 25. Data: 2009-04-27 05:27:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 25 Apr 2009 21:41:17 +0000 (UTC)
    "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Co się okazało.. że awaria owszem była, ale dotyczyła tylko niektórych
    > transakcji. W moim przypadku Polbank nie zaktualizował mojego salda
    > dostępnego, zaksięgowali spłatę ale limit dostępny się nie powiększył
    > jak powinien. Od czwartku. I dlatego moje transakcje nie
    > przechodziły. Wysłali wiadomość do Departamentu Kart który to ręcznie
    > zaktualizuje, ale pewnie dopiero w poniedziałek. Porażka a nie bank.
    > Gdyby nie te kursy to dawno bym uciekał.

    Eeee tam to jeszcze nie masz tak źle. Wyobraź sobie, że ja płacąc w
    sieci kartą VE do konta oszczędnościowego zrobiłem na KO saldo
    ujemne :) W sumie do tej pory nie wiem dokładnie jak to się stało a po
    wymianie zdań w kilku reklamacjach dałem sobie spokój.

    Xenocide