  • 11. Data: 2009-04-25 18:17:18
    Temat: Re: Polbank - znowu daje ciała
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "waldek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gsvhi0$veb$1@news.onet.pl...

    > Przepraszam źle wpisałem, rzeczywiście ma być ok. 4,23

    U mnie transakcja w USD zostala rozliczona 24 marca wg 3,35PLN/1USD, kusr
    srednie NBP byl wtedy 3,33PLN.

    MK

  • 12. Data: 2009-04-25 18:43:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:gsvk3b$mbg$1@news.wp.pl

    > U mnie transakcja w USD zostala rozliczona 24 marca wg 3,35PLN/1USD, kusr
    > srednie NBP byl wtedy 3,33PLN.

    Pięknie!
    Jak by jeszcze mieli w ofercie karty przedpłacone to było by rewelka.
    Niestety ich system internetowy skutecznie do nich mnie zniechęca :(

    PS. Jakiś bank oferuje podobne kursy do Polbanku?

  • 13. Data: 2009-04-25 18:51:34
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gsvig9$8pu$1@news.interia.pl...

    > No to na tle mBanku, który pojawił się w dyskusji b. dobry wynik :)
    > Ciekawi mnie jeszcze jak na tym poletku wypada jeszcze ING?

    ING wypada ostatnio gorzej - rozszerzył widełki spreadowe.

  • 14. Data: 2009-04-25 20:06:17
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>

    Witam,

    > No to tak jest od czwartku conajmniej.
    > Debetowki (Visa Electron) przechodza.

    Może miałem szczęście, ale dziś płaciłem parę razy KK Polbanku i
    przechodziło bez problemu.
    W ostatnich dniach również.
    Więc o co chodzi? Jedne ich KK chodzą, a inne nie?

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 15. Data: 2009-04-25 20:08:50
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    MarekZ pisze:
    > ING wypada ostatnio gorzej - rozszerzył widełki spreadowe.
    jak to - przecież ING zlikwidował spread ;-)

  • 16. Data: 2009-04-25 20:57:24
    Od: k...@o...pl

    On 25 Kwi, 20:43, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Pięknie!
    To nie było piekne - zawsze jak sprawdzałem miałem poniżej średniego
    NBP, czyzby sie pogorszyło?;)
    (pewnie kwestia jest dzień rozliczenia transkacji przez organizacje
    płatniczą)

    > PS. Jakiś bank oferuje podobne kursy do Polbanku?

    Każdy który stosuje bezpośrednie przewalutowanie na złotówki
    dokonywane przez o Visę/MC
    (w Polsce chyba nie ma innych takich). Podobni ING ma/miał? też dobre
    kursy ale nie aż tak.

  • 17. Data: 2009-04-25 21:23:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 25 Apr 2009 20:43:45 +0200
> [...]

    > Niestety ich system internetowy skutecznie do nich mnie zniechęca :(
    >
    > PS. Jakiś bank oferuje podobne kursy do Polbanku?

    Przecież masz tam kartę przedpłaconą a nawet lepszą!
    Zakładasz konto oszczędnościowe z kartą debetową i przed płatnością
    zasilasz z innego swojego konta. System internetowy służy Ci tylko do
    tego, aby zobaczyć ile zaksięgowali - tyle, na luzie, da się przeżyć ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-04-25 21:29:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:20090425232310.5ca1d269@cartel

    [ciach]

    W sumie masz rację - nie pomyślałem o tym.
    Ehh czas już spać, bo głowa dzisiaj już nie taka świeża ;)

    Dobranoc.

  • 19. Data: 2009-04-25 21:41:17
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Bartnick <a...@P...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Może miałem szczęście, ale dziś płaciłem parę razy KK Polbanku i
    > przechodziło bez problemu.
    > W ostatnich dniach również.
    > Więc o co chodzi? Jedne ich KK chodzą, a inne nie?

    Co się okazało.. że awaria owszem była, ale dotyczyła tylko niektórych
    transakcji. W moim przypadku Polbank nie zaktualizował mojego salda
    dostępnego, zaksięgowali spłatę ale limit dostępny się nie powiększył jak
    powinien. Od czwartku. I dlatego moje transakcje nie przechodziły. Wysłali
    wiadomość do Departamentu Kart który to ręcznie zaktualizuje, ale pewnie
    dopiero w poniedziałek. Porażka a nie bank. Gdyby nie te kursy to dawno bym
    uciekał.

    --
    Sinus

  • 20. Data: 2009-04-25 22:17:53
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

> [...]
    > zasilasz z innego swojego konta. System internetowy służy Ci tylko do
    > tego, aby zobaczyć ile zaksięgowali - tyle, na luzie, da się przeżyć ;)

    ja też tylko sprawdzam zasilam i sprawdzam saldo, czasem łyknę coś z
    Euronetu. przelewów nie robię, bo po co mam jeszcze bardziej osiwieć.
    ale dziś i tak mnie dopadli: hasło straciło ważność i trzeba zmienić...
    noż k... ich mać!
    :)

    PG