  • 1. Data: 2009-04-25 17:15:56
    Temat: KK - zakupy na raty
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Przeglądam oferte kart KK i widziałem ze karta Polbanku Era pozwala
    robic zakupy na raty - 12 rat, czy jest inna karta ktora np pozwala
    dluzszy okres rozlozyc raty? np 18 lub max 24 miesiecy?

    Teraz z ofert KK to chyba polbank i alior maja najlepsza ofertę?

    pozdrawiam

    Forall

  • 2. Data: 2009-04-25 17:30:17
    Temat: Re: KK - zakupy na raty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ForALL pisze:
    > Przeglądam oferte kart KK i widziałem ze karta Polbanku Era pozwala
    > robic zakupy na raty - 12 rat, czy jest inna karta ktora np pozwala
    > dluzszy okres rozlozyc raty? np 18 lub max 24 miesiecy?

    Ogromna większość ma taką opcję tylko, że czasem jest to drogo i się nie
    opłaca.

    > Teraz z ofert KK to chyba polbank i alior maja najlepsza ofertę?

    Chyba nie. Zależy czego się potrzebuje.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-04-26 12:16:45
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Mithos wrote:

    > Ogromna większość ma taką opcję tylko, że czasem jest to drogo i się
    > nie opłaca.

    > Chyba nie. Zależy czego się potrzebuje.

    Podlaczam sie do pytania. Zakladam, ze potrzebuje powiedzmy 2-3 tysiecy na
    zakup towaru rozlozonego na 24 raty. Pozyczka, karta kredytowa - jesli tak,
    to ktora...? Jakie oprocentowanie mozemy uznac za "zlodziejskie" a ktore
    "malo oplacalne, ale nienajgorsze" ? ;)

    Dziekuje ogromnie.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4025 (20090421) __________

  • 4. Data: 2009-04-26 12:20:40
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości

    > Jakie oprocentowanie mozemy uznac za "zlodziejskie" a ktore "malo
    > oplacalne, ale nienajgorsze" ? ;)

    RRSO do poziomu 15% to obecnie oferta do zaakceptowania. Wyżej to już raczej
    drogo. RRSO poniżej 8% to oferta bardzo dobra.

  • 5. Data: 2009-04-26 12:23:30
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > RRSO do poziomu 15% to obecnie oferta do zaakceptowania. Wyżej to już
    > raczej drogo. RRSO poniżej 8% to oferta bardzo dobra.

    Domyslam sie, ze banki oferuja obecnie RRSO na poziomie ok. 25-40 % ? :DDD

    Dziekuje.

  • 6. Data: 2009-04-26 12:26:12
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Domyslam sie, ze banki oferuja obecnie RRSO na poziomie ok. 25-40 % ? :DDD

    Formalnie mogą nie więcej niż 21%.

  • 7. Data: 2009-04-26 12:32:58
    Od: m...@i...pl

    wiadomościnews:gt1job$jjo$1@inews.gazeta.pl...

    > Formalnie mogą nie więcej niż 21%.

    21% nominalnie do tego mozesz doliczyc 5% prowizji.

    MK

  • 8. Data: 2009-04-26 12:38:16
    Od: m...@i...pl

    On 26 Kwi, 14:20, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > RRSO do poziomu 15% to obecnie oferta do zaakceptowania. Wyżej to już raczej
    > drogo. RRSO poniżej 8% to oferta bardzo dobra.

    Nie przesadzasz? Skoro banki placa po 7% pa za depozyty to maja
    efektywnie pozyczac ponizej 8%? To by bylo dzialanie na szkode banku.
    Getin oferute pozyczke dla pracownikow bankow 8,4% pa... elektywnie
    wychodzi ponad 15%. W Citi oferta dla pracownikow bankow na 10%,
    efektywnie ok 14,5%.
    Oferta ratalna polbanku to ok 10% efektywnie, przy money backu na
    Polbank Era wychodzi nieco ponizej 8% i to jest chyba najlepsza znana
    mi oferta.

    MK

  • 9. Data: 2009-04-26 16:34:22
    Od: ForALL <N...@s...info>

    m...@i...pl pisze:
> [...]
    > Oferta ratalna polbanku to ok 10% efektywnie, przy money backu na
    > Polbank Era wychodzi nieco ponizej 8% i to jest chyba najlepsza znana

    Witam,

    Tak więc gdzie teraz najlepiej się opłaca brac KK, który bank? Karta
    powinna mieć m.in.

    - mozliwosc splat towaru w ratach (min - 12 rat)
    - dlugi okres grace period
    - dobrze jakby byl cash back
    - niskie oprocentowanie
    - darmowe wydanie
    - niska oplata za karte w przypadku nie spelnienia warunkow użytkownia (
    np: zakupy mniejsze niz wyznaczona kwota)
    - mozna placic nia wszedzie czyli tzn wypukla:)

  • 10. Data: 2009-04-26 16:59:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ForALL pisze:
    > - mozliwosc splat towaru w ratach (min - 12 rat)

    To ma prawie każda.

    > - dlugi okres grace period

    Visa Gold Raiffeisen, Alior.

    > - dobrze jakby byl cash back

    To ma tylko Alior oraz Polbank-Era.

    > - niskie oprocentowanie

    Nie ma teraz KK z niskim oprocentowaniem. Czasem da się mieć 9,9% ale to
    tylko na przeniesienie zadłużenia z innego banku. Na "nowe" zadłużenie
    poniżej 16% praktycznie nie ma co liczyć, większość to jednak 20-21% (bo
    więcej sie nie da).

    > - darmowe wydanie

    Praktycznie każda.

    > - niska oplata za karte w przypadku nie spelnienia warunkow użytkownia (
    > np: zakupy mniejsze niz wyznaczona kwota)

    Najtańsze są Polbankowe ale ja bym w tym banku nic nie chciał mieć :)

    > - mozna placic nia wszedzie czyli tzn wypukla:)

    Ogromna większość.

    --
    Mithos