    From: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank Era - czy to na pewno bezpieczna karta...
    Date: Wed, 1 Apr 2009 08:41:57 +0000 (UTC)

    Witam,
    Od ponad miesiąca korzystam z karty Polbank Era. Wszystko wydaje się ok, ale...
    moja karta od nowości była nie do końca sprawna (pewnie coś z paskiem
    magnetycznym) - tutaj nie mam pretensji do banku, bo to sie zawsze moze
    zdarzyc... Wymieniono mi karte na nowa (trwalo to troche ponad dwa tygodnie -
    dziwne, bo pierwsza karte wydrukowano mi od reki w oddziale).
    Ale do czego zmierzam:
    1) nowa karta przyszla do mnie poczta, aktywna, nie podpisana... troche to
    chyba niebezpieczne? lepiej sie czuje, gdy nowa karte musze aktywowac
    telefonicznie.
    2) wykonalem karta dwie duze transakcje pod rzad, takie 50-100 razy wieksze od
    typowych jakie wczesniej robilem. Wszystko ok, ale pamietam, ze jak robilem
    wieksze zakupy karta citi,bph, czy nawet mbanku, to dzwoniono do mnie z
    pytaniem czy wszystko jest ok i czy to ja dokonuje wlasnie transakcji. W
    Polbanku niczego takiego nie zauwazylem
    3) Serwis sms - sms'y przychodza przy platnosciach w pos, ale juz platnosci
    internetowe pozostaja bez echa... a to przeciez tu najlatwiej posluzyc sie
    skrzadzionymi numerami.

    Karte mam, w koncu dziala, ale pewnie sie z nia nie czuje...

    Pozdrawiam,
    Marcin