  • 1. Data: 2008-10-12 22:16:42
    Temat: czy jest taka lokata?
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    witam
    czy jest w jakimś banku dostępna lokata, na którą w trakcie jej trwania
    można dopłacać pieniądze?? np. otwieram lokatę z kwotą 5000 i co miesiąc
    dopłacam na to konto powiedzmy po 500 zł.
    może to się nazywa inaczej, ale nie wiedziałem jak inaczej zapytać o to.

  • 2. Data: 2008-10-13 05:29:17
    Temat: Re: czy jest taka lokata?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopłacam na to konto powiedzmy po 500 zł.
    > może to się nazywa inaczej, ale nie wiedziałem jak inaczej zapytać o to.

    coś takiego niedawno czytałem
    ale to nie była lokata, nie wiem, może polisa
    coś tam pisało że bez podatkowa

  • 3. Data: 2008-10-13 08:09:04
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > czy jest w jakimś banku dostępna lokata, na którą w trakcie jej trwania
    > można dopłacać pieniądze?? np. otwieram

    Konto oszczędnościowe. Prawie w każdym banku.

    --
    Darek

  • 4. Data: 2008-10-13 08:55:41
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > dopłacam na to konto powiedzmy po 500 zł.
    > może to się nazywa inaczej, ale nie wiedziałem jak inaczej zapytać o to.

    Jest, ale trochę inaczej zorganizowane. Zakładasz konto podstawowe i
    konto dodatkowe specjalnego typu - jest ono lepiej oprocentowane, ale są
    restrykcje przy wypłatach z tego konta, np. możliwa jedna wypłata w
    miesiącu, albo wypłata możliwa po wypełnieniu jakiejś spowalniającej ją
    procedury. Tak jest np. w mBanku.

    Grzexs

  • 5. Data: 2008-10-13 09:44:43
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > dopłacam na to konto powiedzmy po 500 zł.
    > może to się nazywa inaczej, ale nie wiedziałem jak inaczej zapytać o to.

    dziękuję wszystkim za odpowiedzi. faktycznie, chodziło mi o konta
    oszczędnościowe.

  • 6. Data: 2008-10-13 11:44:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" gcv2ee$jgd$...@i...gazeta.pl

> [...]
    wypłata w miesiącu, albo wypłata możliwa po
    > wypełnieniu jakiejś spowalniającej ją procedury. Tak jest np. w mBanku.

    Oszczędnościowe w BZ WBK czy KredytBanku (akurat kończy się tam 6.1%)
    można mieć bez ,,podstawowego''. Pewnie w wielu innych bankach też.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-10-13 11:46:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" gcv5aa$fmh$...@n...master.pl

    > dziękuję wszystkim za odpowiedzi. faktycznie, chodziło mi o konta oszczędnościowe.

    Lokaty to fajna ;) sprawa, bo masz uwiązane pieniądze.
    Na kontach oszczędnościowych te pieniądze procentują,
    lecz możesz nimi w każdej chwili zadysponować, więc
    nie tracisz ich z oczu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'