  • 11. Data: 2002-01-11 22:57:27
    Temat: Re: Po jakim czasie moze przyjsc obciazenie karty?
    Od: "Piotr" <p...@1...com.pl>

    Witam

    > A nie jest jakoś tak, ze roszcenia cywilne przedawniaja sie po 5 latach?
    > Czyli za póltora roku u Ciebie.....

    Z wyciągu Mastercard PeKao SA

    "W razie stwierdzenia niezgodności dotyczących operacji zawartych w wyciągu
    prosimy o kontakt ......... w ciągu 14 dni od otrzymania wyciągu, nie
    później niż 50 dni od daty transakcji."

  • 12. Data: 2002-01-12 09:58:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl>
    > A nie jest jakoś tak, ze roszcenia cywilne przedawniaja sie po 5 latach?
    > Czyli za póltora roku u Ciebie.....

    Generalnie po 10...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2002-01-12 13:00:00
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    From: "milosz danielewski" <m...@a...pl>

    > Bank (PKO SA), obciazyl moja karte Visa transakja z marca zeszlego roku
    > dopiero w grudniu. Czy to nie jest troche za pozno? Czy sa na to jakies
    > przepisy?
    >
    > ps. co by bylo gdybym w tzw. miedzyczasie zrezygnowal z karty?
    > ps2. w tzw. miedzyczasie stara karta utracila waznosc, czy moga przyslac
    > mi obciazenie zrobione karta, ktora jest juz dawno zniszczona?

    Może być różnie. Ja likwidowałem VC w Pekao SA. Oddałem kartę, która została
    zniszczona. Dysponentka sprawdziła w księgowości Visy stan mojego konta i
    przelała resztę na eurokonto. Po powrocie do domu i sprawdzeniu danych we
    własnym komputerze stwierdziłem, że wypłacili mi trochę za dużo. Natychmiast
    wysłałem do nich faks z prośbą o wyjaśnienie. Po paru dniach dostałem pismo
    z działu rewindykacji, że bezczelnie przekroczyłem stan konta karty i muszę
    zapłacić karne odsetki! (Na szczęście było tego coś koło 1,70). Po rozmowie
    telefonicznej dowiedziałem się, że mogę się ewentualnie odwoływać. To już
    wolałem zapłacić tę karę i dać sobie spokój. Przy większych sumach lepiej
    uważać bo tych karnych odsetek może się naskładać trochę więcej.

    Pozdrowienia
    Roman K.